Ťažko predstaviteľné, ale keď pomôžu dva elektromotory, a systémový výkon je 326 koní... To už znie lepšie.
BMW X1 prekvapí vnútorným priestorom a príjemnou spotrebou benzínového dvojlitru. Trochu nám však chýbal známy ovládač iDrive.
Ďalším sitom novinárskej ankety o Svetové auto roka 2023 prešli len tri autá.
V testovanom BMW X1 vynikajúco spolupracuje naftový motor s malým elektromotorom. Výsledkom je výborná spotreba a veľmi slušná dynamika.
Nová generácia SUV X1 prináša väčší formát, drsnejší vzhľad, rozsiahlu konektivitu a po prvýkrát čisto elektrickú verziu.
Nová plug-in hybridná verzia BMW X1 zvládne v elektrickom režime až 57 kilometrov. O agilitu na prašných cestách však neprišla.
Má najmenšie SUV s naftovým motorom od značky BMW dostatočný sexepíl?
Len pár dní po premiére úplne novej generácie BMW radu 1 vyťahuje Mníchov z rukáva ďalšie eso. Modernizované BMW X1.
Čím viac naše ulice zaplavujú vozidlá SUV a crossovery, tým viac do nich lejeme naftu. Čo sa však stane, ak v prémiovom SUV pracuje benzínový dvojlitrový motor?
BMW X1 urobilo veľký medzigeneračný skok. Najdiskutovanejšou novinkou je pohon prednej nápravy.
Nová generácia BMW X1 dostala prvýkrát špeciálnu verziu pre čínsky trh. Na jej rázvore pribudlo osem centimetrov, čo znamená viac miesta vzadu. Zmeny však nastali aj na podvozku.
Je dostatočne imidžové, odvezie celú rodinu, nebojí sa ani poľných ciest a jazdí takmer za štyri litre. Nové BMW X1 však nechce zaujať len nízkou spotrebou.