Stačí športovo ladenému prémiovému SUV-kupé z Mníchova 4-valcový diesel?
V polovici životného cyklu omladilo BMW svoje kľúčové SUV X3/X4. Sú športovejšie, digitálnejšie, výkonnejšie aj úspornejšie.
Koní pod kapotou nie je nikdy dosť, treba ich počet zvýšiť.
Naftové motory rozhodne nie sú na odpis. Majú nízku spotrebu, čo automobilky potrebujú na splnenie prísnych flotilových emisií CO2. Verí im aj BMW.
Dieselové motory dnes síce nie sú príliš v móde, no jedna z najvýkonnejších verzií SUV-kupé BMW X4 tankuje práve naftu. A je absolútne presvedčivá.
Po prvý raz v histórii rozširuje BMW ponuku SUV modelov X3 a X4 o verzie s logom M. Má na to dobrý dôvod – najvýkonnejší 6-valcový motor, aký kedy v Mníchove postavili.
Nové kupé-SUV z Číny až príliš nápadne pripomína mníchovské BMW X4. Od spoločnosti Geely, ktorá vlastní aj automobilku Volvo, by sme takýto krok nečakali.
Nová generácia BMW X4 má na konte niekoľko zlepšení.
Život prvej generácie kompaktného kupé-SAV BMW X4 bol naozaj extrémne krátky. Novinka je ľahšia, komfortnejšia úspornejšia a predstavuje sa hneď vo dvoch verziách divízie M Performance.
Bavorské modely s označením M si medzi fanúšikmi športových automobilov vydobyli už značné renomé. V Mníchove preto neváhajú rozširovať modelové portfólio aj o športové deriváty populárnych SUV.
Mníchovské kupé-SUV X4 má nového kráľa. Ostrá verzia s prívlastkom M40i dostala radový 6-valec vyladený na 360 koní.
BMW v posledných rokoch objavilo zlatú baňu. Ide o karosériu v štýle kupé posadenú na vyššom podvozku, ktorý poznáme z SUV.
Ohromný úspech kupé SUV BMW X6 podnietil mníchovskú automobilku k využitiu rovnakého receptu v menšom formáte.