Poriečna polícia pri Novom meste nad Váhom vyťahovala z vody auto. Na dne bolo zrejme od jesene minulého roku.
Nové Gran Coupé z Mníchova je už treťou karosárskou verziou štvorkového radu. A aj tou najpraktickejšou.
BMW pre nedostatok čipov obmedzí produkciu vo svojom najväčšom európskom závode Dingolfing.
Elektromobilov pribúda ako húb po daždi. Žiaden z nich však nie je orientovaný na jazdné vlastnosti tak, ako nové BMW i4.
Ostrý mníchovský kabriolet sa vracia k plátnu. A kariéru odštartuje hneď v najvýkonnejšej verzii Competition.
Toto je skvelá správa. Kupé radu 2 nebude mať s ostatnými „dvojkami“ nič spoločné.
Mníchovská automobilka oznámila veľkú redukciu motorov. Z kola von budú musieť ísť najmä tie smädnejšie.
Veľké SUV s výkonom 625 koní, schopné zrýchliť na stovku za menej ako 4 sekundy možno nedáva praktický zmysel. Ale to vôbec nevadí.
V Mníchove to s vodíkom „nezabalili“. Po Toyote, Honde a Hyundai predstaví aj BMW svoj sériový vodíkový model.
Prirodzeným nástupcom súčasných li-ion akumulátorov majú byť batérie s pevným elektrolytom. Intenzívne na nich pracuje aj BMW.
BMW bude mať v Číne do roku 2023 v ponuke 12 elektrických modelov.
Mníchov pokračuje v elektrickej ofenzíve. Po dvoch SUV - iX a iX3 - odhaľuje tretiu, kľúčovú novinku.
Je to presne 20 rokov, keď Mníchov vyrukoval s revolučným rozhraním iDrive. Dnes stojí na prahu jeho ôsma generácia.
Elektrické BMW iX3 je pomerne nenápadné, od klasickej X3-ky ho rozpoznáte len podľa pár decentných detailov. A dokonca nie je oproti nej ani oveľa drahšie.
BMW chce v Číne odlákať zákazníkov poškuľujúcich po Tesle Y. Doslova rozpútalo cenovú vojnu.
Vrcholová „päťka“ z divízie BMW M láme historické rekordy. Aj s karosériou sedanu je výkonnejšia a rýchlejšia ako kupé M8.
BMW spúšťa ako prvé na svete motivačný program pre majiteľov nabíjateľných hybridov. Čím viac budú jazdiť na elektrinu, tým lacnejšie „natankujú“.
Elektrické BMW iX bude vážiť približne 2,5 tony, no stovku zvládne pod päť sekúnd.
Kombináciu otočného ovládača v stredovom tuneli a kontrolného displeja prevzala od BMW väčšina automobiliek.
Súboj nemeckého prémiového tria má víťaza. Je ním automobilka zo Stuttgartu. V ťažkom pandemickom roku sa však darilo aj BMW a Audi.