Nástupca Chironu na benzín nezanevrie. A nepríde ani o 16 valcov. Batériám sa ale nevyhne.
Bugatti už dlhší čas ukazuje potenciálnym zákazníkom nástupcu hyperšportu Chiron. A tí napriek polemike o budúcnosti motora V16 naznačujú, že pod kapotou ostane.
Túžby multimilionárov sú rôzne. Toto je splnený sen jedného z nich, presnejšie jednej zákazníčky.
Jedinečné Bugatti Profilée spája brutalitu Chironu Pure Sport s eleganciou Chironu Sport.
Český miliardár rýchlosťou 417 km/h, ktorú dosiahol na nemeckej diaľnici, žiadne predpisy podľa prokurátorov neporušil.
Jazda českého miliardára rýchlosťou vyše 400 km/h vyvolala množstvo negatívnych reakcií.
Aj majster tesár sa utne, hovorí známe príslovie. Teraz sa to týka Bugatti, hoci za pochybenie priamo nemôže.
Bugatti Chiron Super Sport 300+ je pravdepodobne aj definitívnou rozlúčkou Bugatti s fosílnou érou.
Bugatti prichádza s ďalšou verziou Chironu. Má výkon Super Sportu 300+, no poskytuje väčší komfort.
Zvolávacie akcie sa nevyhýbajú ani tým najluxusnejším značkám. Najnovšia sa dokonca týka najrýchlejších sériových áut planéty.
Molsheimský hyperšport prichádza s ďalšou výnimočnou verziou. Limitovaná edícia Chironu Sport s názvom „Les Légendes du Ciel“ poteší hlavne nadšencov letectva.
Kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva. Nenápadný útok spoza Atlantiku tak obral o titul Bugatti aj Koenigsegg.
Svet má v súvislosti s koronavírusom celkom iné starosti, ale v Molsheime sa už pripravujú na lepšie časy.
Je to absurdné. Monumentálny 16-valec v útrobách hyperšportu Bugatti Chiron sa napriek škrteniu emisií o budúcnosť báť nemusí.
Bugatti je síce stále úradujúcim rekordérom v maximálnej rýchlosti, ale v disciplíne 0 – 400 – 0 km/h, mu švédsky Koenigsegg dal poriadnu príučku.
Len pred pár dňami šokovalo Bugatti svet rýchlostným rekordom upraveného Chironu. Ten dosiahol maximálku 490,84 km/h. Rivali sa bránili, že nejde o sériový model.
Bugatti sa s nevôľou prizeralo na švédsky Koenigsegg Agera, ktorý automobilku z Molsheimu oskalpoval o rýchlostný rekord medzi sériovými autami. Teraz má však srdce na mieste.
Hyperluxusný automobil neprestáva prekvapovať ani dva roky od výroby prvého exemplára. Tentoraz na seba upriamil pozornosť desaťkusovou limitovanou edíciou vzdávajúcou hold zakladateľovi značky.
Má význam oslavovať výrobu exempláru s poradovým číslom 200? Ak ide o model s cenou nad 2,5 milióna eur, tak áno.
Súčasné srdce Bugatti Chiron nedostane nástupcu. Famóznemu 16-valcu zlomia väz emisné normy. Tento je posledný svojho druhu. Tvrdí to šéf značky Stephan Winkelmann.