Za túto beštiu zaplatia zákazníci astronomickú sumu. Napriek tomu je pomalšia ako Bugatti Chiron. Divo ho však má tromfnúť v zákrutách a tiež exkluzivitou. Vznikne len štyridsať vzácnych exemplárov.
Nestačí vám Bugatti Chiron za 2,4 milióna eur či Chiron Sport za 2,65 milióna eur? Tak potom si odložte dvojnásobok.
Môže byť jedno z najlepších a najdrahších športových áut planéty ešte lepšie? V Molsheime si myslia, že áno. Bugatti Chiron Sport preto absolvovalo redukčnú diétu a úpravy podvozka.
O tom, že 1 500-koňové Bugatti Chiron má výkonný brzdový systém, asi nik nepochybuje. Napriek tomu si budú môcť majitelia ďalších exemplárov priplatiť za ešte účinnejšie. Po prvýkrát v histórii pri ich výrobe použili 3D tlač.
Aj majster tesár sa občas utne. Toto je však skôr príbeh pedanta posadnutého dokonalosťou ako príklad zanedbania kvality či chyby v konštrukcii.
Hriešne drahé modely áut nie sú ničím výnimočným, ale model motora? Áno, vo svete Bugatti je možné aj to.
V Molsheime sa netešili dlho. Svetový rekord v akceleračno-deceleračnej disciplíne 0-400-0 km/h si udržal nový Chiron len pár týždňov. Väz mu zlomili švédsky Koenigsegg. A to so starým modelom!
"Nové zviera v garáži - Bugatti Chiron" komentovala hviezda Realu Madrid svoju najnovšiu akvizíciu do vozového parku.
Šialené 16-valcové Bugatti Chiron potvrdilo svoju brutálnu dynamiku. A to na rozdiel od ostatných konkurentov oficiálnym rekordom. Disciplínu 0 – 400 – 0 km/h zvládne za 42 sekúnd.
Brutálne Bugatti Chiron chce byť opäť najrýchlejším autom planéty. A to aj napriek tomu, že mu do kapusty lezie texaský Hennessey Venon F5. Hranica 500 km/h mu ale súdená asi nebude.
Bugatti rozšírilo ponuku príslušenstva pre model Chiron. Tentoraz je ním inšpirovaný karbónový bicykel. Vznikne len 667 exemplárov.
Nestačí vám Bugatti Chiron za 2,4 milióna eur? Tak potom má pre vás značka ďalšiu ponuku. V spolupráci s francúzskou lodenicou Palmer Johnson vyvíja totiž hyperluxusnú jachtu Niniette 66.
Bugatti Chiron nestane osamotené. Koncern VW tvorí pre slávnu francúzsku značku strategický plán. Príde limuzína, SUV a možno aj lacnejšie kupé.
Bugatti Chiron už nie je žiadna novinka. Predstavené bolo v marci v Ženeve a splnilo to, čo všetci očakávali. Teraz však vieme, že mohlo byť ešte odvážnejšie.
Na tomto aute nie je nič štandardné. Každý jeho parameter búra vžité normy. Tak vo výkone a v maximálnej rýchlosti, tak aj v cene. Za každý exemplár plánovanej 500-kusovej série zaplatíte minimálne 2 400 000 eur! Jedna tretina je pritom vypredaná.
Osud najstratovejšieho modelu koncernu VW bol po vypuknutí aféry dieselgate na vážkach. Teraz je ale isté, že nástupca Veyronu sa pod názvom Chiron ukáže na jarnom autosalóne v Ženeve.
Osud najstratovejšieho modelu koncernu Volkswagen bol po vypuknutí aféry dieselgate na vážkach. Teraz je ale isté, že nástupca Veyronu sa pod názvom Chiron predsa len ukáže na jarnom salóne v Ženeve.
Nástupca legendárneho Bugatti Veyron, najrýchlejšieho sériového auta planéty, mal zažiariť už budúci rok. Nestane sa. Do prototypu Chironu si totiž sadol nekompromisný šéf koncernu VW Martin Winterkorn a povedal nie!
Najrýchlejšie sériové auto všetkých čias dostane napriek astronomickým stratám projektu Veyron nástupcu. Mám mať 1 500 koní a zrýchlenie na stovku za dve sekundy.