Nástupca Chironu na benzín nezanevrie. A nepríde ani o 16 valcov. Batériám sa ale nevyhne.
Bugatti už dlhší čas ukazuje potenciálnym zákazníkom nástupcu hyperšportu Chiron. A tí napriek polemike o budúcnosti motora V16 naznačujú, že pod kapotou ostane.
Úspech Bugatti Chiron je založený na šialenom motore 8,0 W16. Lenže ten skončí a na čisto elektrický pohon bude stále priskoro.
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sports patrí medzi najdrahšie autá na svete.
Za ročné servisné náklady, ktoré si Veyron vyžaduje, by ste si mohli každý rok dopriať prémiovú limuzínu strednej triedy.
Súčasné srdce Bugatti Chiron nedostane nástupcu. Famóznemu 16-valcu zlomia väz emisné normy. Tento je posledný svojho druhu. Tvrdí to šéf značky Stephan Winkelmann.
Najrýchlejšie sériové auto všetkých čias dostane napriek astronomickým stratám projektu Veyron nástupcu. Mám mať 1 500 koní a zrýchlenie na stovku za dve sekundy.
V stánku Bugatti v Ženeve asi neuvidíme žiadnu zásadnú novinku, aspoň nie sériovú. V každom prípade tu však bude kráľom posledný vyrobený exemplár Veyronu. A má to byť veľkolepá a drahá rozlúčka.
Najrýchlejšie sériovo vyrábané auto planéty končí. Bugatti dopredáva posledných 50 kusov Veyronu. A koncern VW je asi rád. Veyron zaťal totiž do pokladne Volkswagenu neskutočnú sekeru.
Po limitovaných edíciách Jean-Pier Wimille a Jean Bugatti, ktorými si automobilka z Molsheimu pripomenula dve slávne mená svojej histórie, prišila na rad ďalšia edícia série Vitesse.
Na niektorých autách by automobilky zarobili viac, ak by ich nikdy nevyrábali. Toto sú nočné mory účtovníkov podľa analytikov Bernstein Research.