Ostatná personálna zmena v koncerne VW naozaj naznačuje, že pôvodný moloch sa začína štiepiť.
Čo by vzniklo, ak by Bugatti postavilo okolo svojho fenomenálneho 16-valca extrémny okruhový špeciál? No predsa Bolide.
Kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva. Nenápadný útok spoza Atlantiku tak obral o titul Bugatti aj Koenigsegg.
Doba elektrická mení pohľad koncernu Volkswagen na jeho bohatý „košiar“ značiek. Niektoré z neho budú musieť ísť von.
Čas drahých hier skončil. Obrovské investície do Bugatti sú pre koncern VW v čase elektrifikácie do budúcnosti neudržateľné.
Svet má v súvislosti s koronavírusom celkom iné starosti, ale v Molsheime sa už pripravujú na lepšie časy.
K statusu najlepšieho futbalistu sveta patria aj drahé autá.
Je to absurdné. Monumentálny 16-valec v útrobách hyperšportu Bugatti Chiron sa napriek škrteniu emisií o budúcnosť báť nemusí.
Za ročné servisné náklady, ktoré si Veyron vyžaduje, by ste si mohli každý rok dopriať prémiovú limuzínu strednej triedy.
Bugatti síce vďaka Chironu konečne zarába, ale svoje dlhy z Veyronu stále nevyrovnalo. Do budúcnosti tak plánuje druhý masovejší model.
Bugatti je síce stále úradujúcim rekordérom v maximálnej rýchlosti, ale v disciplíne 0 – 400 – 0 km/h, mu švédsky Koenigsegg dal poriadnu príučku.
Len pred pár dňami šokovalo Bugatti svet rýchlostným rekordom upraveného Chironu. Ten dosiahol maximálku 490,84 km/h. Rivali sa bránili, že nejde o sériový model.
Bugatti sa s nevôľou prizeralo na švédsky Koenigsegg Agera, ktorý automobilku z Molsheimu oskalpoval o rýchlostný rekord medzi sériovými autami. Teraz má však srdce na mieste.
Hyperluxusný automobil neprestáva prekvapovať ani dva roky od výroby prvého exemplára. Tentoraz na seba upriamil pozornosť desaťkusovou limitovanou edíciou vzdávajúcou hold zakladateľovi značky.
Príde Bugatti s prvým SUV? Zatiaľ sa mu bráni. Spávať však nedá nezávislým dizajnérom. Toto je vízia jedného z nich. A nie tak celkom nezávislého...
Má význam oslavovať výrobu exempláru s poradovým číslom 200? Ak ide o model s cenou nad 2,5 milióna eur, tak áno.
Nový šéf Bugatti Stephan Winkelmann sa už dlhšie netají tým, že by rád rozšíril portfólio značky o ďalší model. Teraz sa vyjadril, že by mohlo ísť o extravagantný elektromobil.
Je to nepochybne najdrahšie nové auto v dejinách. Cenou rúca všetky doterajšie hranice.
Je to neuveriteľné, ale nálezy vzácnych veteránov akosi nemajú konca. Tento však prekračuje aj tie najodvážnejšie sny.
Súčasné srdce Bugatti Chiron nedostane nástupcu. Famóznemu 16-valcu zlomia väz emisné normy. Tento je posledný svojho druhu. Tvrdí to šéf značky Stephan Winkelmann.