Nestačí vám Bugatti Chiron za 2,4 milióna eur? Tak potom má pre vás značka ďalšiu ponuku. V spolupráci s francúzskou lodenicou Palmer Johnson vyvíja totiž hyperluxusnú jachtu Niniette 66.
Tragédiou sa skončil minulotýždňový skúšobný let Bugattiho rýchlostného lietadla 100P z roku 1939. Ide asi o najslávnejší vrtuľový stroj sveta. Slávny aj preto, že nikdy nevzlietol. Pokus dať mu krídla skončil tragédiou.
Bugatti Chiron nestane osamotené. Koncern VW tvorí pre slávnu francúzsku značku strategický plán. Príde limuzína, SUV a možno aj lacnejšie kupé.
Bugatti Chiron už nie je žiadna novinka. Predstavené bolo v marci v Ženeve a splnilo to, čo všetci očakávali. Teraz však vieme, že mohlo byť ešte odvážnejšie.
Zdajú sa vám Mercedes-Benz triedy S, BMW 7 či Audi A8 drahé? Zabudnite. Toto nie je ani len vstupná brána do sveta exkluzivity. Ak sa chcete stať majiteľom skutočného luxusu, "vysoliť" musíte minimálne 270 000 eur. To najdrahšie vás ale vyjde na 2,4 milióna.
Ak sa vám zdá málo „vysoliť“ za nové Bugatti Chiron 2,4 milióna eur, môžete si k nemu dopriať ešte jednu maličkosť – švajčiarske náramkové hodinky Parmigiani Fleurier Chiron PF-390 za minimálne 310 000 eur.
Na tomto aute nie je nič štandardné. Každý jeho parameter búra vžité normy. Tak vo výkone a v maximálnej rýchlosti, tak aj v cene. Za každý exemplár plánovanej 500-kusovej série zaplatíte minimálne 2 400 000 eur! Jedna tretina je pritom vypredaná.
Osud najstratovejšieho modelu koncernu VW bol po vypuknutí aféry dieselgate na vážkach. Teraz je ale isté, že nástupca Veyronu sa pod názvom Chiron ukáže na jarnom autosalóne v Ženeve.
Osud najstratovejšieho modelu koncernu Volkswagen bol po vypuknutí aféry dieselgate na vážkach. Teraz je ale isté, že nástupca Veyronu sa pod názvom Chiron predsa len ukáže na jarnom salóne v Ženeve.
Je to síce čistý marketing, ale navonok to vyzerá, akoby sa do najpopulárnejšej automobilovej hry planéty zbláznili aj samotné automobilky. Máme tu totiž ďalší virtuálny koncept. Tentoraz ide o skutočnú "pecku" – Bugatti Vision Gran Turismo Concept.
Nástupca legendárneho Bugatti Veyron, najrýchlejšieho sériového auta planéty, mal zažiariť už budúci rok. Nestane sa. Do prototypu Chironu si totiž sadol nekompromisný šéf koncernu VW Martin Winterkorn a povedal nie!
Najrýchlejšie sériové auto všetkých čias dostane napriek astronomickým stratám projektu Veyron nástupcu. Mám mať 1 500 koní a zrýchlenie na stovku za dve sekundy.
V stánku Bugatti v Ženeve asi neuvidíme žiadnu zásadnú novinku, aspoň nie sériovú. V každom prípade tu však bude kráľom posledný vyrobený exemplár Veyronu. A má to byť veľkolepá a drahá rozlúčka.
Medzi desiatimi najdrahšími veteránmi sveta nájdete osem modelov Ferrari a dva Mercedesy-Benz. Ide však o štatistiku, ktorá vychádza len z verejne známych cien pri aukčných predajoch.
Najrýchlejšie sériovo vyrábané auto planéty končí. Bugatti dopredáva posledných 50 kusov Veyronu. A koncern VW je asi rád. Veyron zaťal totiž do pokladne Volkswagenu neskutočnú sekeru.
Ak už naozaj neviete čo od dobroty, Bugatti vám ponúka v rámci príslušenstva astronomicky drahý pánsky opasok. Jeho spona je vyrobená v štýle hodinových strojčekov.
V poslednom období sa so špeciálnymi edíciami Veyronu priam roztrhlo vrece. Tou poslednou je Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille. Vzniknú len tri kusy.