Je to síce čistý marketing, ale navonok to vyzerá, akoby sa do najpopulárnejšej automobilovej hry planéty zbláznili aj samotné automobilky. Máme tu totiž ďalší virtuálny koncept. Tentoraz ide o skutočnú "pecku" – Bugatti Vision Gran Turismo Concept.
Nástupca legendárneho Bugatti Veyron, najrýchlejšieho sériového auta planéty, mal zažiariť už budúci rok. Nestane sa. Do prototypu Chironu si totiž sadol nekompromisný šéf koncernu VW Martin Winterkorn a povedal nie!
Najrýchlejšie sériové auto všetkých čias dostane napriek astronomickým stratám projektu Veyron nástupcu. Mám mať 1 500 koní a zrýchlenie na stovku za dve sekundy.
V stánku Bugatti v Ženeve asi neuvidíme žiadnu zásadnú novinku, aspoň nie sériovú. V každom prípade tu však bude kráľom posledný vyrobený exemplár Veyronu. A má to byť veľkolepá a drahá rozlúčka.
Medzi desiatimi najdrahšími veteránmi sveta nájdete osem modelov Ferrari a dva Mercedesy-Benz. Ide však o štatistiku, ktorá vychádza len z verejne známych cien pri aukčných predajoch.
Najrýchlejšie sériovo vyrábané auto planéty končí. Bugatti dopredáva posledných 50 kusov Veyronu. A koncern VW je asi rád. Veyron zaťal totiž do pokladne Volkswagenu neskutočnú sekeru.
Ak už naozaj neviete čo od dobroty, Bugatti vám ponúka v rámci príslušenstva astronomicky drahý pánsky opasok. Jeho spona je vyrobená v štýle hodinových strojčekov.
V poslednom období sa so špeciálnymi edíciami Veyronu priam roztrhlo vrece. Tou poslednou je Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille. Vzniknú len tri kusy.