Taliansky minister priemyslu Adolfo Urso pokračuje v ťažení proti koncernu Stellantis.
Carlos Tavares, šéf Stellantisu dal po vzniku koncernu každej zo značiek desať rokov na to, aby ukázala, čo dokáže. Čas zúčtovania môže byť ale oveľa bližšie.
Šéf Stellantisu Talianom sľúbil, že kapacita miestnych tovární bude využitá na 100 percent. Ale najskôr v roku 2030.
Taliani prinútili Stellantis na poslednú chvíľu premenovať Alfu Romeo Milano na Junior a teraz odmietli do krajiny pustiť Fiaty Topolino z Maroka.
Carlos Tavares tvrdí, že elektromobilita bude v blízkej budúcnosti fungovať nanajvýš v Európe a v Severnej Amerike.
Carlos Tavares dostal takú odmenu, že fakticky za každý deň minulého roku zarobil 100-tisíc eur. Rodák z Portugalska stojí na čele koncernu Stellantis.
Neuralgickým bodom elektromobilov sú batérie. Môžu za všetky ich nevýhody. A tou je aj vysoká hmotnosť.
Stellantis v Taliansku v roku 2021 zamestnával vyše 55 000 ľudí, aktuálne ich je 43 000 a ďalší už čoskoro odídu.
Na ročný plat šéfa Stellantisu musí priemerný zamestnanec koncernu odpracovať vyše 43 rokov.
Taliani sa ďalej dohadujú s koncernom Stellantis kvôli "protežovaniu Francúzov". Koncern teraz ponúkol, že výrobu nových lacných elektromobilov zaháji v Taliansku.
Podľa Talianov má francúzska vláda na koncern príliš veľký vplyv, čo sa odráža na podpore francúzskych značiek na úkor talianskych.
Carlos Tavares, šéf Stellantisu, tvrdí, že voľby do Európskeho parlamentu ako aj prezidentské voľby v USA môžu spomaliť nástup elektromobilov.
Štrajk zamestnancov pripravuje americké automobilky o stovky miliónov dolárov. Šéf Stellantisu im vyslal drsný odkaz.
Šéf Stellantisu vyzýva na jasné pravidlá hry bez výnimiek.
Šéf koncernu Stellantis vlani pobúril výškou svojho platu. Akcionári mu však teraz „odklepli“ ďalšiu kráľovskú odmenu.
Carlos Tavares častokrát argumentuje vysokou cenou práce vo fabrikách Stellantisu. Jeho vlastnej práce sa to však evidentne netýka.
Jediné, čo je podľa Tavaresa na návrhu novej emisnej normy pozitívne, je snaha o kontrolu pevných častíc z bŕzd a pneumatík.
Carlos Tavares má veľké obavy z ofenzívy čínskych automobiliek.
Dôvodom zatvárania fabrík je rast cien vstupov a vysoké náklady, súvisiace s prechodom na elektromobilitu.
Carlos Tavares je známy kritikou nútenej elektrifikácie. Najnovšie označil pravidlá únie za „idiotské“. Dovádzajú ho vraj do šialenstva.