Carlos Tavares prejavil záujem o účasť na privatizácii portugalských národných aeroliniek.
Carlos Tavares priviedol koncern Stellantis do stavu, v ktorom prerába takmer každá jeho značka a následne ho opustil. "Hrozí" mu za to odmena 23,1 milióna eur.
Bývalý šéf koncernu Stellantisu si opäť poriadne prilepšil. Pritom zisk spoločnosti padol o 70 %.
Peugeot povedie bývalý topmanažér VW, značke DS bude šéfovať člen rodiny Peugeot a divíziu ľahkých úžitkových vozidiel bude riadiť niekdajšia šéfka malopredaja.
Po odchode Carlosa Tavaresa Stellantis začína fungovať. Vrátil sa do ACEA a v Taliansku namiesto rušenia fabrík zvýši výrobu a presunie tam aj niektoré nové a lukratívne modely.
Talianom nestačí pád šéfa Stellantisu, stále sa cítia ukrivdení a tvrdia, že by mali mať na politiku koncernu väčší vplyv.
Asi najznámejší a najkontroverznejší automobilový manažér po nezhodách vo vedení a zlých výsledkoch odstúpil z vedenia jedného z najväčších automobilových koncernov.
Stellantis zavrie fabriku Vauxhallu (Oplu) na výrobu dodávok. Nepáči sa mu, že britská vláda núti automobilky predávať stále viac elektromobilov.
Taliani chcú zrušiť podporu výroby áut, teda "zobrať" dotácie Stellantisu a zdroje presunúť miestnym výrobcom komponentov.
Výroba áut v Taliansku prechádza najväčšou krízou v histórii. Taliani za ňu vinia Stellantis a jeho šéfa Carlosa Tavaresa.
Stellantis posúdi výkonnosť všetkých svojich značiek, aby určil, či zníži veľkosť svojho portfólia už v roku 2026.
Carlos Tavares sa v poslednom čase stihol pohádať s Američanmi, s talianskou vládou a odborármi, so združením ACEA a najnovšie...
Stellantis začína hľadať nástupcu za generálneho riaditeľa Carlosa Tavaresa.
Taliansky minister priemyslu Adolfo Urso pokračuje v ťažení proti koncernu Stellantis.
Carlos Tavares, šéf Stellantisu dal po vzniku koncernu každej zo značiek desať rokov na to, aby ukázala, čo dokáže. Čas zúčtovania môže byť ale oveľa bližšie.
Šéf Stellantisu Talianom sľúbil, že kapacita miestnych tovární bude využitá na 100 percent. Ale najskôr v roku 2030.
Taliani prinútili Stellantis na poslednú chvíľu premenovať Alfu Romeo Milano na Junior a teraz odmietli do krajiny pustiť Fiaty Topolino z Maroka.
Carlos Tavares tvrdí, že elektromobilita bude v blízkej budúcnosti fungovať nanajvýš v Európe a v Severnej Amerike.
Carlos Tavares dostal takú odmenu, že fakticky za každý deň minulého roku zarobil 100-tisíc eur. Rodák z Portugalska stojí na čele koncernu Stellantis.
Neuralgickým bodom elektromobilov sú batérie. Môžu za všetky ich nevýhody. A tou je aj vysoká hmotnosť.