Pretočený „tachometer“ či zatajená oprava po havárii? Ani to nemusí byť najväčšia nočná mora pri kúpe auta z druhej ruky.
Vybrali sme päť SUV, ktoré majú nielen nízku spotrebu, ale v autobazároch sa predávajú aj za relatívne rozumné ceny.
Aukcia trvá tri dni, následne má kupujúci 48 hodín na to, aby sa rozhodol, či najvyššiu ponuku akceptuje.
Hľadáte cenovo dostupné SUV s nízkou spotrebou? V bazároch také existujú. A natrafiť v nich môžete aj na prémiové modely.
Pokles cien novších jazdených áut na Slovensku dosahuje takmer 8 percent. Je to však pravdepodobne len krátkodobý výkyv.
Ceny nových áut prudko rastú. A s nimi aj ceny tých ojazdených. Napriek tomu existujú výnimky.
Slováci pri jazdených autách naďalej uprednostňujú diesle a prišli na chuť automatom. Viac sa predávajú prémiové značky, podiel Škody a VW výrazne klesol.
Ojazdené autá predané on-line zvyčajne spĺňajú prísnejšie emisné normy, sú v lepšom stave a ponúkajú vyššiu bezpečnosť ako autá v autobazároch. Ale sú aj drahšie.
Na trhu chýbajú nové aj jazdené autá. Mnohí preto volia ich nákup online. Má to však svoje úskalia.
Ceny jazdených áut narástli od úvodu roka priemere o 13 percent, predajcovia vraj s nimi začínajú špekulovať.
Od januára do októbra 2021 narástli ceny jazdených áut v priemere o 13 percent.
Najviac jazdených áut dovážame z Česka a Nemecka. O autá z Rakúska alebo Holandska nie je až tak veľký záujem.
Sedemdesiat percent inzerovaných jazdených áut v celej Európe nevyhovuje technickým štandardom. Vyplýva to z analýzy spoločnosti Carvago.
Výrazné zdražovanie jazdených áut nie je iba našou špecialitou. Je to trend, badateľný v celej strednej Európe.
Po rozdelení štátu sa pravidlá pre prihlasovanie áut v Česku postupne zjednodušovali, na Slovenku komplikovali.
Český startup Carvago tento rok expanduje na 14 trhov, vrátane slovenského. Pri tej príležitosti predstavil analýzu trhu s jazdenými autami za rok 2020.