Na získanie príspevku stačí čestné vyhlásenie majiteľa auta alebo motorky, že ich potrebuje na prácu.
Akútny nedostatok palív prinútil maďarskú vládu okamžite konať.
V júli bol zisk českých pumpárov na litri benzínu dvojnásobný v porovnaní s priemerným ziskom za rok 2021.
Kým Slovákov trápia každým dňom vyššie ceny benzínu aj nafty, Českí šoféri si užívajú zlacňovanie.
Zastropovanie cien palív sa zrejme nebude konať, SaS je jednoznačne proti.
Benzín 95 je drahší zhruba o 31 % ako vlani a benzín 98 o 27 %. Najvýraznejší medziročný rast však zaznamenáva nafta, ktorá je až o 53 percent drahšia ako vlani.
Na rekordné ceny benzínu a nafty môžeme ísť aj inak, než tým, že necháme auto v garáži. Ušetriť môžeme úspornou jazdou.
Priemerná cena nafty v 13. týždni po prvýkrát prekročila hranicu 1,7 eura.
Naši západní susedia reagujú na rekordný rast cien pohonných hmôt. Vybrali si cestu zníženia spotrebnej dane.
Aj keď poľské výrobky nemajú vo všeobecnosti takú kvalitu ako slovenské výrobky, Slovákom sa tam oplatí nakupovať, hovorí prvý viceprezident Zväzu obchodu Pavol Konštiak.
Ceny benzínu sa v Nemecku na tri mesiace znížia o 30 centov za liter a nafty o 14 centov za liter.
Zrušenie povinného primiešavania biozložky je trvalým opatrením. Okrem iného zníži cenu pohonných hmôt o jednu až dve koruny.
Českí pumpári umelo zvyšujú ceny palív a ľudia začínajú panikáriť a predzásobovať sa nimi.
Olej na varenie alebo na vyprážanie namiesto motorovej nafty? S modernými dieslami nie, no staršie naftové motory by to zvládli.
V európskych veľkomestách sa už teraz tankuje benzín za dve eurá. U nás by jeho cena mohla stúpnuť na 1,80 eura. A to je optimistický scenár.
Asi stovka čerpacích staníc po celom Maďarsku už obmedzila množstvo paliva, ktoré predávajú. Nezvládajú regulované ceny.
Maďari ceny palív zmrazili na 3 mesiace. Kto cenovo regulované palivá odmietne predávať, môže prísť o pumpu.
Nemci žiadajú cez petíciu zastropovanie rastúcich cien palív. Volkswagen sa z aktuálneho trendu teší.
Tak drahý benzín a naftu mali Česi naposledy v roku 2014.
Holanďania chcú byť príkladom v úspešnom šírení elektromobility. Je za tým však temer "vydieranie" vlastných občanov.