Zrušenie povinného primiešavania biozložky je trvalým opatrením. Okrem iného zníži cenu pohonných hmôt o jednu až dve koruny.
Českí pumpári umelo zvyšujú ceny palív a ľudia začínajú panikáriť a predzásobovať sa nimi.
Olej na varenie alebo na vyprážanie namiesto motorovej nafty? S modernými dieslami nie, no staršie naftové motory by to zvládli.
V európskych veľkomestách sa už teraz tankuje benzín za dve eurá. U nás by jeho cena mohla stúpnuť na 1,80 eura. A to je optimistický scenár.
Asi stovka čerpacích staníc po celom Maďarsku už obmedzila množstvo paliva, ktoré predávajú. Nezvládajú regulované ceny.
Maďari ceny palív zmrazili na 3 mesiace. Kto cenovo regulované palivá odmietne predávať, môže prísť o pumpu.
Nemci žiadajú cez petíciu zastropovanie rastúcich cien palív. Volkswagen sa z aktuálneho trendu teší.
Tak drahý benzín a naftu mali Česi naposledy v roku 2014.
Holanďania chcú byť príkladom v úspešnom šírení elektromobility. Je za tým však temer "vydieranie" vlastných občanov.
Cena paliv rástla v česku najrýchlejším tempom za posledných desať rokov.
Prečo si Holanďania kupujú elektromobily? Nič iné im v podstate neostáva.
V porovnaní s úvodom roka, keď boli ceny pohonných látok najvyššie, je benzín stále lacnejší o zhruba 10 až 12 % a nafta až o takmer 17 %.
V porovnaní s úvodom roka, kedy boli ceny pohonných látok najvyššie, je benzín lacnejší o zhruba 11 až 13 % a nafta až o 21 %.
Rozbiehajúce sa ekonomiky zvyšujú dopyt po rope a ten tlačí aj na ceny palív. Na lacný benzín a naftu budeme musieť čoskoro zabudnúť.
Pomer cien benzínov a výšky platov je veľmi výhodný.
Koronavírus, spomalenie ekonomiky a nadbytok ropy na trhu tlačia jej ceny prudko nadol.