Prečítajte si, na opravu ktorých ciest sa môžete v tomto roku tešiť.
V súčasnosti má diaľničná sieť v Česku približne 1 375 kilometrov. Cieľový stav je niečo málo vyše 2 000 kilometrov.
Viaceré dôležité dopravné tepny prejdú cez leto rekonštrukciou.
Unikátna časť rýchlostnej cesty rastie medzi Kriváňom a Mýtnou. Šoféri to tam obdivujú už teraz. „Klobúk dole, páni stavbári. Veľmi zaujímavý úsek,“ komentuje jeden z nich.
Pri výstavbe diaľnic a rýchlostných ciest na Slovensku sa mostom či tunelom nevyhneme, hovorí Dalibor Trebichalský.
Diaľničnú patrolu je možné privolať na telefónnom čísle 0800 100 007 alebo prostredníctvom aplikácie "pomoc na diaľnici".
Ministerstvo dopravy v minulom roku opravilo dokopy 80 kilometrov ciest.
Počas úplnej uzávery tunelov bude doprava presmerovaná na súbežné cesty, koncom tohto týždňa budú práce v tuneloch Horelica na diaľnici D3 a Bôrik na D1.
Polícia v britskom grófstve Surrey priznala, že do mobilnej dopravnej aplikácie Waze zámerne pridáva falošné hlásenia o policajných kontrolách na ceste.
V Čiernej nad Tisou sme mali preberať tovar z Číny pre celú Európu. Vojna všetko zmenila, hovorí František Komora, prezident Zväzu logistiky a zasielateľstva.
Medzinárodný menový fond zisťoval priemerné rýchlosti jazdy medzi veľkými mestami v 162 krajinách.
V kategórii s najvyššou priemernou rýchlosťou ciest 91 až 110 kilometrov za hodinu je podľa štúdie zhruba tridsiatka krajín sveta.
Budúca trasa plánovaného severo-južného cestného rýchlostného prepojenia by mala vzísť zo samostatnej štúdie uskutočniteľnosti.
Minister dopravy zároveň požiadal rezort financií, aby prisľúbil financovanie mostného programu.
Petíciu odštartovali 5. novembra primátori Komárna, Nových Zámkov, Dunajskej Stredy, Kolárova a Nesvád.
Svetové ekonomické fórum (WEF) zverejnilo štatistiku kvality cestnej infraštruktúry jednotlivých krajín sveta.
Slovenská správa ciest by zostala len ako prevádzková organizácia.
Ohraničenie trávnika alebo záhonu má nielen estetickú, ale aj praktickú funkciu. Môžete ho použiť ako v susedstve chodníkov a ciest, tak aj medzi trávnikom a kvetinovým záhonom.
Na prvý pohľad to vyzerá ako fotomontáž, no je to realita.
Slovensko v tomto roku čakajú aj investície do obnovy železničných tratí.