Prvú cestu postavili Rimania 312 rokov pred Kristom. Odvtedy obkolesili našu planétu ako hustá pavučina a život bez nich si nevieme predstaviť. Niektoré sú celkom bežné, no niektoré stoja za to.
Výstavba diaľničnej siete sa spomaľuje.
Niektorí novozvolení krajskí šéfovia sľubujú diaľnice, na ktoré nemajú dosah.
Úprava križovatky Sielnica pozostávala z dobudovania pripájacích a odbočovacích prídavných pruhov obojstranne v celkovej dĺžke 1 954 metrov.
MARIÁN REPA:Keď príde reč na výstavbu nových komunikácií, tak sa väčšinou spomínajú diaľnice a rýchlostné cesty. Popritom sa však roky zanedbávajú cesty nižšej kategórie, ktoré sú často v katastrofálnom stave.
Hluk, prach, otrasy, všadeprítomné nebezpečenstvo. S touto situáciou roky zápasia obyvatelia Krupiny. Hlavná cesta, ktorá im prechádza mestom znepríjemňujú životy.
Júl patril k tým najtragickejším mesiacom na našich cestách, naopak v auguste dosiahol počet obetí dopravných nehôd najnižšie číslo za ostatných päť rokov.
Vjazd do Bratislavy sa opäť skomplikoval. Na zdržania sa musia pripraviť vodiči smerujúci do hlavného mesta zo smeru od obce Blatné.
Pevné nervy, trpezlivosť a časový predstih - toto odteraz potrebujú vodiči jazdiaci turčianskou panelkou medzi Príbovcami a Turčianskymi Teplicami.
Najhoršie bolo podľa všetkého už v piatok, ale zápchy, dlhé fronty a čakanie v nezznesiteľnej miere pokračovali aj v sobotu.
MARIÁN REPA: Stavať proti sebe rôzne skupiny obyvateľstva je tá najhoršia možná politika, aká len môže byť.
V Prešove slávnostne odovzdali do užívania tzv. malý prešovský obchvat, ktorý odkloní tranzit mimo centrálnej časti mesta.
Takmer 21 miliónov eur z vlastných zdrojov a ďalších viac ako 3,2 milióna eur z Európskej investičnej banky, investuje v tomto roku Prešovský samosprávny kraj (PSK) do regionálnych ciest.
V obci Hranovnica v Popradskom okrese platí mimoriadna situácia.
Kolóny na každom vstupe do hlavného mesta, v rádiu naladený dopravný servis a ťažko skúšaná trpezlivosť vodičov.
Biely sedan sa ženie po Miletičovej ulici. Okolo dvoch cyklistov, idúcich po pravej krajnici dvojprúdovky, preletí tak tesne, že ich takmer vytlačí na odstavný ostrovček.
Nevyhovujúca betónová cesta prvej triedy z Turčianskych Teplíc do Príboviec I/65 bude zrekonštruovaná v prvej polovici roku 2019.
Ministerstvo dopravy nepôjde pri veľkých mestách, ako je Prešov, do polovičných profilov diaľnic a rýchlostných ciest, povedal minister Árpád Érsek v rozhovore pre Pravdu.
Holandský vedec Erik Schlangen prišiel s nápadom, ako udržať povrch asfaltových vozoviek v dobrom stave. Jeho špeciálna zmes asfaltu má vraj „samouzdravovacie“ vlastnosti. Vydržať má dvojnásobok toho ako bežný asfalt.
Miroslav Beka, šéf stavebnej spoločnosti Hochtief, v rozhovore tvrdí, že Slovensku dlhodobo chýba jednotná koncepcia prípravy diaľnic.