Ostatný priamy prenos tanečnej šou opäť prilákal nadpriemerný počet divákov.
Televízia Markíza postupne prechádza na letnú vysielaciu štruktúru a viaceré jej programy došli k svojmu cieľu. Niektoré však ešte ponúkajú premiérové epizódy!
Reláciu 2 na 1 vystriedala opäť premiérová Chart Show. Pauza vo vysielaní hudobnej šou zjavne pomohla.
Minulotýždňová streda nebola pre Slovanov v znamení úspechu. Doteraz tvrdo valcujúci seriál zinkasoval výraznú porážku v sledovanosti.
Trhový líder sa po niekoľkých rokoch prebral z agónie, ktorú predvádzal od roku 2017, keď prestal pripravovať slávnostnú ponuku na posledný deň v roku.
Tretí týždeň súbežného vysielania markizáckej Chart Show a jojkárskeho Nového života postupne ukazuje, aké majú Slováci preferencie počas stried.
Vyzerá to tak, že nad kedysi obľúbenou hudobnou reláciou s Adelou Vinczeovou sa začína zmrákať. Sledovanosť premiérových epizód rozhodne rekordy netrhá.
Bohatý a poriadne pestrý program čakal slovenské publikum aj počas minulej stredy. Rozhodne si mali z čoho vyberať, čo sa odrazilo aj na sledovanosti.
Zmena na poslednú chvíľu! Už to vyzeralo tak, že aj tento rok televízia Markíza opäť totálne odignoruje špeciálne vysielanie počas Silvestra.
Hviezdam talentových šou bolo venované stredajšie vydanie hudobno-zábavného programu Chart Show.
Televízia JOJ v stredu večer uviedla ďalší pôvodný seriál. Po Prázdninách sa predstavil Hotel. Sledovanosť zaostala nad očakávaniami.
Slovenský televízny trh je s osvedčenými reláciami, ale aj novinkami každým dňom svedkom súbojov medzi jednotlivými televíznymi hráčmi.
Diváci, ktorí dali pred sledovaním silvestrovských špeciálov prednosť celkom inej aktivite, opäť o veľa neprišli.
Televízne stanice sa aj tento rok snažia na Silvestra prilákať divákov k obrazovke špeciálnymi vydaniami osvedčených formátov. Nebude chýbať Chart Show, Milujem Slovensko či Inkognito.