Toto auto má najvýkonnejší 8-valcový motor, aký kedy vznikol na pôde USA. Dynamika je priam šialená. A pritom nemusí byť drahé.
Prvý elektrifikovaný Chevrolet Corvette je hneď najsilnejším modelom v histórii.
Ak sa mohlo stať z ikonického Fordu Mustang SUV, dokonca elektrické, čosi podobné sa môže prihodiť aj ďalšej americkej športovej ikone.
General Motors a najmä jeho značku Chevrolet neopúšťa smola s elektrickými modelmi.
Americká športová ikona prešla najväčšou zmenou koncepcie od čias svojho vzniku. Má totiž motor v strede. Európski zákazníci si však na ňu museli počkať dva roky.
Tieto špekulácie odštartoval nenápadný symbol na prístrojovom paneli.
Legendárna Lada Niva, vyrábaná od roku 1977, je pre vás pravdepodobne stále Nivou. Lenže s jej názvom je to poriadne zamotané.
Táto skorodovaná kolekcia kultových Chevrolettov Corvette má zvláštnu históriu. Mala by sa premeniť na milióny dolárov.
Zdá sa, že ôsma generácia Chevroletu Corvette prepíše historické odbytové čísla. Zmena koncepcie zabrala.
Americká športová ikona prešla najväčšou zmenou koncepcie od čias svojho vzniku. Prvýkrát má motor pred zadnou nápravou. Jej 495 koní dostanete za 60 000 dolárov.
Americká športová ikona prejde radikálnou premenou. Ôsma generácia bude mať motor pred zadnou nápravou. To však príliš nenahráva manuálnej prevodovke.
Spoza Atlantiku prichádza šokujúca správa. Americkú športovú ikonu čaká po 65 rokoch kariéry najzásadnejšia koncepčná zmena. Motor V8 sa presťahuje pred zadnú nápravu.
Tak toto je naozaj prekvapenie. Americký General Motors totiž príchod najvýkonnejšej verzie Corvette ešte donedávna striktne popieral. Kamufláž však stála za to. Nová ZR1 má 755 koní!
Americký úpravca kultovej Corvette finišuje s prípravou novej verzie AeroWagen. Špeciálny paket zmení toto superkupé na shooting brake. Sympatické je, že úprava je vratná.