Prvý elektrifikovaný Chevrolet Corvette je hneď najsilnejším modelom v histórii.
Ak sa mohlo stať z ikonického Fordu Mustang SUV, dokonca elektrické, čosi podobné sa môže prihodiť aj ďalšej americkej športovej ikone.
Corvette chce predávať širšie portfólio áut, vrátane crossoverov. Po osamostatnení by mala byť väčšina z nich elektrických.
SUV bývajú pomerne spoľahlivé. Napokon, rátajú s drsnejším zaobchádzaním. Ale tento tucet vytŕča z radu nad všetkými.
General Motors a najmä jeho značku Chevrolet neopúšťa smola s elektrickými modelmi.
General Motors nechal za sebou v Európe spúšť. „Zabil“ Saab a Opel priviedol do astronomickej straty. Teraz má však veľké plány.
Chevrolet si na svojom elektrickom hatchbachu Bolt poriadne vylámal zuby. Hoci nebol na vine.
Jeden z najpredávanejších pikapov planéty čaká bezemisná budúcnosť. A už čoskoro.
Druhý najpredávanejší model Chevroletu má naplánovanú elektrickú budúcnosť. Hádam ho nepostretne osud Boltu.
Kým Európa škrtí každý gram emisií z výfukov áut, na druhej strane Atlantiku si môžete dopriať aj takúto brutalitu.
Americká športová ikona prešla najväčšou zmenou koncepcie od čias svojho vzniku. Má totiž motor v strede. Európski zákazníci si však na ňu museli počkať dva roky.
Tieto špekulácie odštartoval nenápadný symbol na prístrojovom paneli.
Auto, ktoré malo otriasť pozíciou Tesly na americkom trhu, zaťalo v kase koncernu General Motors poriadnu sekeru.
Nie je vylúčené, že legendárny americký „pony car“ čaká elektrická budúcnosť.
Legendárna Lada Niva, vyrábaná od roku 1977, je pre vás pravdepodobne stále Nivou. Lenže s jej názvom je to poriadne zamotané.
V Austrálii sa rozhodli vyzdvihnúť z dna oceánu 81 kontajnerov, ktoré sa zrútili neďaleko pobrežia z obrej nákladnej lode. V niektorých sa nachádzali nové autá.
Táto skorodovaná kolekcia kultových Chevrolettov Corvette má zvláštnu históriu. Mala by sa premeniť na milióny dolárov.
Značka Chevrolet ukončí v Rusku svoje výrobné aktivity. Vynára sa tak možnosť vrátiť ruskej terénnej legende Lada 4x4 jej pôvodný názov Niva.
Akoby nebolo radikálnych zmien dosť. Otvorená verzia novej Corvette C8 zamenila plátno za ľahký kompozit. Teraz je už celkom ako Ferrari.
Americká športová ikona prešla najväčšou zmenou koncepcie od čias svojho vzniku. Prvýkrát má motor pred zadnou nápravou. Jej 495 koní dostanete za 60 000 dolárov.