Vývoj elektromobilov napreduje raketovým tempom. Dôkazom sú aj dvojičky Citroën ë-C4 a ë-C4 X.
Citroënu C4 155-koňový motor jednoznačne svedčí. Má slušnú spotrebu aj aj cestovný komfort. Infotainment by však potreboval vylepšiť.
Nový Citroën C4 sme „prevetrali" hneď s dvoma motormi. Obe verzie spája komfort, ktorý sa dnes len tak nevidí.
Podľa francúzskeho serveru l'Argus automobilka Citroën zastavila projekt stredne veľkého SUV C4 Aircross.
Elektrický Citroën C4 jazdí komfortnejšie, než jeho verzie so spaľovacím motorom.
V rámci spolupráce s televíziou TA3 vám prinášame test nového elektrického Citroënu ë-C4. Filip Garaj zisťoval ako zvláda dlhé trasy.
Citroën C4 sme tentokrát vyskúšali s naftovým aj benzínovým motorom. Oba mali rovnaký výkon a oba boli doplnené automatickou 8-stupňovou prevodovkou.
Vo finále 25. ročníka novinárskej ankety zvíťazila s náskokom štvrtá generácia Škody Octavia.
Nový Citroën C4 príde do showroomov v najbližších dňoch, na elektrickú verziu si však bude treba ešte niekoľko týždňov počkať.
Avantgardného nástupcu hatchbacku C4 nám Citroën ukázal už v júli, no až teraz o ňom vieme viac.
Citroën konečne zaplní medzeru, ktorá vznikla po ukončení výroby pôvodného hatchbacku C4 v roku 2018. Jeho nástupca šokuje dizajnom aj pohonom.
Už vlani ukončil Citroën výrobu klasického hatchbacku C4. Zdalo sa, že jeho dni sú navždy zrátané.
Citroën sa rozhodol pre radikálny krok. Z ponuky definitívne vyškrtol model C4. Jeho miesto zaujme modernizovaný Cactus. Ako však urobiť z pôvodne lowcostového crossoveru seriózny hatchback?
Citroën sa v súčasnosti drží nad vodou najmä vďaka čínskemu trhu. To mu však nestačí. Chce mať opäť silné postavenie aj v rodnej Európe. Pomôcť mu má radikálna modelová obnova.
Ak sa rozhodujete pre kúpu hatchbacku nižšej strednej triedy, Citroën C4 nebude asi jedným z favoritov. Je to však škoda. Na dnešné časy ponúka totiž neskutočne komfortnú jazdu. A jeho novučičký trojvalec? Tak ten si zamilujete po prvom kilometri.
Dovozca vozidiel značky Citroën na slovenský trh zverejnil ceny modernizovaného modelu C4. Môže byť váš už za 12 190 eur. Nové motory Euro 6 však prídu až v lete.
Citroën C4 má za sebou päť rokov kariéry, navyše je na trhu už viac ako rok jeho silný koncernový súper v podobe Peugeotu 308. Modernizácia pre tento modelový rok mu preto iste prospeje. Zmeny sú najmä pod kapotou.
Nový agregát nahradí v ponuke pôvodný štvorvalcový atmosférický motor 1,6 VTi. Nielenže zlepší dynamiku, ale na 100 km ušetrí až 1,4 litra benzínu.
Medzeru v ponuke motorov nového Peugeotu 308 konečne zaplní úsporné trojvalcové turbo 1,2 e-THP PureTech. Šokuje najmä krútiacim momentom 230 Nm!