Elektrický Citroën ë-C4 X sme si vyskúšali vlani v lete na ceste z Bratislavy do Tatier a späť. Teraz sme podobnú trasu absolvovali vo februári.
Napriek odchodu západných automobiliek z Ruska sa zdá, že existuje cesta, ako tieto autá nielen dovážať do krajiny agresora, ale ich tam dokonca vyrábať.
Vyskúšali sme ideového nástupcu legendárneho Citroënu 2CV. V elektrickej ére pohonom neprekvapí.
Rusi útočia na všetko. Ciele si nevyberajú. Sú vari predajne áut v Kyjeve strategickými objektmi?
Po štyroch rokoch modernizuje Citroën svoju kultovú minidodávku Berlingo. Bohužiaľ, na fakte, že sa predáva už iba v elektrickej verzii, sa nič nemení.
Myslíte pri kúpe nového auta na to, akú bude mať hodnotu po troch rokoch? Nie? Robíte chybu.
Ponúkneme vám exkluzívne prvé dojmy zo svetovej premiéry Citroënu ë-C3 v Paríži. Čím chce zaujať okrem ceny?
Ako sa dalo predpokladať, nový elektrický Citroën ë-C3 neostane jedináčikom. Chystá sa jeho väčší súrodenec.
Elektrický Citroën ë-C3 z Trnavy má byť zbraňou proti prívalu lacných čínskych elektrických áut. Čoskoro využije jeho základy ďalších šesť elektromobilov.
Štvrtá generácia Citroënu C3 má poriadne rozvíriť hladinu vo svete elektromobilov. Dojazdom 320 km a cenou od 23 300 eur mu budeme len ťažko hľadať súpera.
Toto je najdôležitejší štart pre značku Citroën za uplynulých 10 rokov, povedal novinárom generálny riaditeľ Thierry Koskas.
Kauza „ignorovania“ prísady AdBlue v naftových autách značiek Peugeot, Citroën, Opel a DS sa asi posúva do novej fázy. Aj keď veľmi zvláštne.
Elektrický Citroën ë-C3 má stáť menej než 25 000 eur. Na trhu s elektromobilmi by tak mohol poriadne zamiešať kartami.
Priemerná cena opravy tzv. "emisnej chyby" sa vyšplhala na tisíc eur a problém sa často nevyriešil. Oficiálnu sťažnosť už podalo vyše 5 000 spotrebiteľov.
Jeden z posledných Citroënov progresívnej éry oslavuje 30. Mal nielen hydropneumatické pruženie, ale aj systém proti náklonom.
Problémy s trakčnou batériou alebo s jej upevnením sú dôvodom početných zvolávacích akcií elektromobilov a hybridov.
Z pravidelnej ostrovnej ankety každoročne vzíde víťaz zvolený samotnými majiteľmi áut. Tento rok sa na prvom mieste ocitol model, ktorý by tipoval málokto.
Trnavskému závodu koncernu Stellantis sa nepodarilo vybojovať do budúcnosti výrobu novej generácie Peugeotu 208. Pre zamestnanosť to nie je dobrá správa.
Elektrický Citroën ë-C4 X sme už dávnejšie podrobili redakčnému testu. Teraz sme sa však zamerali na jeho spotrebu energie a rýchlosť nabíjania.
Automobilka chce preraziť na trh s elektromobilmi.