Kedysi automobilky ponúkali vozidlá typu kombi, dnes ich nahrádzajú crossovery. Citroën do portfólia pridal nový derivát na model C3.
Rodinné MPV sú na pokraji vyhynutia. Konkurencia o strany SUV je silná. Citroën Gand C4 Picasso sa však nevzdáva.
Sto dní od prevzatia Opela francúzskym koncernom PSA oznámila automobilka z Russelsheimu ozdravný plán. Má názov Pace a počíta s radikálnym znížením nákladov, synergiou s Peugeotom a s príchodom veľkého počtu elektrifikovaných modelov.
Citroën sa rozhodol pre radikálny krok. Z ponuky definitívne vyškrtol model C4. Jeho miesto zaujme modernizovaný Cactus. Ako však urobiť z pôvodne lowcostového crossoveru seriózny hatchback?
Citroën mení stratégiu. Z MPV mieri viac do sveta SUV. Ale s citom. Taký je aj nový Citroën C3 Aircross, o ktorom tvrdí, že je SUV zvonka, ale MPV zvnútra. Vyskúšali sme si ho na Korzike.
Ktorý model s rovnakým základom je najvýhodnejší? Na túto otázku sa pokúšame nájsť odpoveď spomedzi troch áut – C3, C-Elysée a C4 Cactus.
Denná produkcia trnavského závodu je na úrovni 1 350 automobilov. Až 70 percent z nich tvorí práve nová generácia modelu Citroën C3.
Skupine PSA, ktorá zastrešuje značky Citroën, Peugeot, DS a čoskoro Opel, hrozí astronomická pokuta päť miliárd eur.
Počas každého leta vyrážajú k Jadranskému moru tisíce áut so slovenskými evidenčnými číslami. Aké je to cestovať s jedným z najlacnejších sedanov na trhu?
Nový crossover Citroënu sa postaví pod C4 Cactus aj väčší C5 Aircross. Na výber ponúkne až 90 farebných kombinácií. Má očariť priestorom, variabilitou aj konektivitou.
Tretia generácia Citroënu C3 prináša do segmentu B nový pohľad na mestské auto. V jeho prípade nemajú zákazníkov upútať len kompaktné rozmery a ekonomickosť prevádzky. Náskok pred konkurenciou získava totiž dizajnom.
Nie každý facelift je výrazný. Francúzska automobilka pripravila omladenie modelu C4 Picasso, ktoré sa radí k tým nenápadnejším.
Za týmto projektom nestojí samotná automobilka. Je dielom dizajnéra Davida Obendorfera. Na báze nového Jumperu vznikne 17 exemplárov.
Zabudnite na sedan a kombi C5, vyrábané neuveriteľných deväť rokov. Nástupcu síce dostanú, ale celkom iného, ako by ste čakali. Citroën dal prednosť SUV. A vyzerá takmer rovnako ako dva roky starý šanghajský koncept Aircross.
Systém s názvom Progressive Hydraulic Cushions má priniesť posádke budúcich Citroënov komfort, na aký bola zvyknutá v modeloch s tradičným hydropneumatickým riešením. Ako prvý ho dostane nový SUV Citroën C5 Aircross.
Imidž značky DS stále nedosahuje auru prémiových nemeckých modelov. Zmeniť to má séria noviniek a najmä vlajková loď v podobe 600-koňového superšportu.
Francúzsky koncern PSA sa vlani podujal na neobyčajný krok. V reakcii na aféru Dieselgate začal so zverejňovaním skutočnej spotreby. A teraz spustil webovú „kalkulačku“, ktorá udáva „nelaboratórnu konzumáciu“ až tisíc áut.
Prémiová divízia PSA, novovytvorená značka DS, sa od počiatku stretáva v Európe s vážnym problémom. Tvári sa prémiovo, no v skutočnosti jej štýlový dizajn skrýva mainstreamovú techniku. Nový crossover DS 7 to však zmení.
Nie, toto nie je elektrická dodávka. Štúdiu Ë Concept poháňa klasický naftový dvojliter BlueHDi. Na rozdiel od civilných verzií si však trúfa aj do terénu. Zatúpi v ponuke Citroënu SUV?
S ukončením výroby Citroënu C5 končí francúzska značka v klasickej strednej triede. Prednosť dostanú MPV a crosovery. Aspoň v Európe. V Číne však už chystá premiéru novej generácie sedanu C5.