Niektoré facelifty sú takmer neviditeľné, niektoré zmenia aj podstatu. Citroën C4 Cactus už nie je crossover ale hatchback a navyše si prináša nové tlmiče.
Citroën C5 Aircross nie je rozhodne novinkou. V Číne debutoval už vlani, no až tento rok sa chystá na starý kontinent. Automobilka tak predstavuje európsku špecifikáciu. V ponuke nahradí sedan C5.
Preč sú tie časy, kedy sa SUV nezaobišlo bez naftového motora. Nevôľa proti vznetovým motorom vrcholí. Nie je však všetkým dňom nafty koniec.
Prémiovej divízii Citroënu sa v Európe príliš nedarí. Maninstreamová technika oblečená do luxusného hávu na zákazníkov veľký dojem neurobila. Zmeniť to má nová vlajková loď.
Koncern PSA končí spoluprácu s japonským dodávateľom prevodoviek Aisin. Nové modely Peugeotu, Citroënu, DS a Opelu prepriahnu na automaty spoločnosti Punch Powertrain, ktorá je v rukách čínskych vlastníkov.
V živote prídu chvíle, kedy človek potrebuje odviezť viac ľudí ako len seba. Dokonca aj viac ľudí ako seba a ďalších štyroch pasažierov. Občas sa objaví rovno osem záujemcov o cestovanie.
Francúzsky koncern PSA, ktorý združuje značky Peugeot, Citroën, DS a najnovšie Opel, musí dohnať konkurenciu. Plánuje preto veľkú elektrickú ofenzívu.
Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso končia. Ale nebojte sa. Populárne MPV v ponuke ostávajú. Prívlastok zo sveta výtvarného umenia však zamenia za názov SpaceTourer.
Hlavná tohtoročná novinka Citroënu stavia nielen na modularite obrovského vnútorného priestoru, ale aj na emóciách. A prináša nové motory, asistenčné systémy aj viac konektivity.
Ak by ste navštívili francúzsku metropolu v šesťdesiatych rokoch, videli by ste premávať v jej uliciach nielen futuristický Citroën DS, ale tiež nemenej fascinujúci autobus Currus Cytyrama.
Zástupca segmentu B francúzskej značky chce prilákať zákazníkov najmä odvážnym dizajnom a priaznivou cenou. Pre náročnejších má však pripravenú aj výkonnejšiu verziu s automatickou prevodovkou.
Kedysi automobilky ponúkali vozidlá typu kombi, dnes ich nahrádzajú crossovery. Citroën do portfólia pridal nový derivát na model C3.
Rodinné MPV sú na pokraji vyhynutia. Konkurencia o strany SUV je silná. Citroën Gand C4 Picasso sa však nevzdáva.
Sto dní od prevzatia Opela francúzskym koncernom PSA oznámila automobilka z Russelsheimu ozdravný plán. Má názov Pace a počíta s radikálnym znížením nákladov, synergiou s Peugeotom a s príchodom veľkého počtu elektrifikovaných modelov.
Citroën sa rozhodol pre radikálny krok. Z ponuky definitívne vyškrtol model C4. Jeho miesto zaujme modernizovaný Cactus. Ako však urobiť z pôvodne lowcostového crossoveru seriózny hatchback?
Citroën mení stratégiu. Z MPV mieri viac do sveta SUV. Ale s citom. Taký je aj nový Citroën C3 Aircross, o ktorom tvrdí, že je SUV zvonka, ale MPV zvnútra. Vyskúšali sme si ho na Korzike.
Ktorý model s rovnakým základom je najvýhodnejší? Na túto otázku sa pokúšame nájsť odpoveď spomedzi troch áut – C3, C-Elysée a C4 Cactus.
Denná produkcia trnavského závodu je na úrovni 1 350 automobilov. Až 70 percent z nich tvorí práve nová generácia modelu Citroën C3.
Skupine PSA, ktorá zastrešuje značky Citroën, Peugeot, DS a čoskoro Opel, hrozí astronomická pokuta päť miliárd eur.
Počas každého leta vyrážajú k Jadranskému moru tisíce áut so slovenskými evidenčnými číslami. Aké je to cestovať s jedným z najlacnejších sedanov na trhu?