Zima sa ešte poriadne nezačala, a tak vám prinášame do tretice ďalší test zimných pneumatík.
Nemecký autoklub ADAC otestoval 16 nových pneumatík rozmeru 185/65 R15 pre mestské autá. Varuje pred značkami Imperial a Wanli.
Jeden z najväčších dodávateľov pre automobilový priemysel, nemecký Continental, opäť obnovil výrobu pneumatík v Rusku. Aj značky Matador.
Vedeli ste, že pre obytné autá sú k dispozícii špeciálne pneumatiky? Od tých bežných sa líšia viac, ako by ste si možno mysleli. Hoci legislatíva ich nevyžaduje.
Svetu pneumatík vládnu dnes tie so zníženým valivým odporom. Platí však pravidlo – niečo za niečo.
Podľa vyjadrenia vedenia spoločnosti tak urobila preto, "aby chránila svojich ruských zamestnancov".
Väčšina slovenských motoristov prezúva. No sú aj takí, ktorí sa rozhodnú dojazdiť v lete zimné plášte.
Komunikácia medzi autami je možná už dnes. Continental chce ísť ešte ďalej.
S výnimkou jednej pneumatiky dosiahlo zvyšných 17 slušné výsledky. Kráľmi sú Continental, Michelin a Bridgestone.
Máme tu ďalšiu smutnú správu. Po Mercedese-Benz a BMW, skončia motory snov aj v aristokratických Bentleyoch.
Zvolávacie akcie sa nám spájajú väčšinou z výrobcami áut, i keď za chybným komponentom môže stáť dodávateľ.
Sú bubnové brzdy prežitkom a záležitosťou len pre lacné autá? Nemci si to nemyslia.
V budúcnosti sa môže pri výrobe pneumatík na jedno vozidlo použiť viac ako 60 recyklovaných PET fliaš
Pneumatiky z púpavy sa už využívajú pri bicykloch, v autách sa ich dočkáme zrejme v priebehu budúcej dekády.
Na letné plášte sa chystá prezuť až 96 % slovenských vodičov.
V druhom teste letných pneumatík sa nemecký ADAC pozrel na profil 225/55 R17, typický pre autá strednej triedy.
Kráľmi letnej sezóny budú Continental, Semperit a Bridgestone.
Celoročné pneumatiky nie sú dobrou voľbou. Aspoň nie pre SUV. Ukázal to najnovší test nemeckého autoklubu ADAC.
Nová inteligentná pneumatika Continentalu má vyriešiť najčastejší problém – nesprávny tlak. Využíva vlastné odstredivé čerpadlo.
Nemecká firma predstavila ďalší vývojový stupeň v oblasti zobrazenia informácií na prístrojovom paneli. Kórejské prémiové SUV GV80 dostalo ako prvé trojrozmerný displej.