Z 12 pneumatík s rozmerom 205/55 R16, ktoré obúvajú extrémne populárne kompakty bolo až päť takých, ktoré nemecký ADAC neodporúča.
Väčšina slovenských motoristov prezúva. No sú aj takí, ktorí sa rozhodnú dojazdiť v lete zimné plášte. Nie je to dobrý nápad.
Cena a kvalita nemusia ísť ruka v ruke. Medzi troma špičkovými letnými plášťami pre SUV a kompaktnú triedu prekvapila jedna z najlacnejších.
Európska komisia podozrieva popredných výrobcov pneumatík z veľkého kartelu, v rámci ktorého medzi sebou koordinovali ceny nových pneumatík.
Continental vraj plánuje zrušiť 5 500 pracovných miest po celom svete, vrátane 1000 v Nemecku.
Nemecký Continental uzavrel dohodu so startupom DeepDrive. Výsledkom má byť elektrická jednotka s brzdou priamo v kolese.
V druhom teste zimných pneumatík si ADAC vzal na mušku 16 plášťov s profilom 225/45 R17. Zo šestnástich uspeli len štyri.
Až 65 % novej pneumatiky UltraContact NXT tvoria udržateľné materiály. Na bezpečnosť to vplyv mať nemá.
Elektromobily brzdia väčšinou pomocou rekuperácie. Aj preto im klasické brzdy nevyhovujú. Nemecký Continental sa to rozhodol zmeniť.
Známy youtuber Jonathan Benson postavil vedľa seba známeho víťaza testov pneumatík s ôsmimi lacnými plášťami takmer neznámych značiek.
Nemecký ADAC zverejnil výsledky testu letných pneumatík s profilom 205/55 R16. O prekvapenia nebola núdza.
„Egypt – krajina záhad, intríg a bohatej histórie. Zo sveta živých do záhrobia. Svet múmií pod zemou...“ Týmito slovami začína trailer nového animovaného filmu Múmie.
Zima sa ešte poriadne nezačala, a tak vám prinášame do tretice ďalší test zimných pneumatík.
Nemecký autoklub ADAC otestoval 16 nových pneumatík rozmeru 185/65 R15 pre mestské autá. Varuje pred značkami Imperial a Wanli.
Jeden z najväčších dodávateľov pre automobilový priemysel, nemecký Continental, opäť obnovil výrobu pneumatík v Rusku. Aj značky Matador.
Vedeli ste, že pre obytné autá sú k dispozícii špeciálne pneumatiky? Od tých bežných sa líšia viac, ako by ste si možno mysleli. Hoci legislatíva ich nevyžaduje.
Svetu pneumatík vládnu dnes tie so zníženým valivým odporom. Platí však pravidlo – niečo za niečo.
Podľa vyjadrenia vedenia spoločnosti tak urobila preto, "aby chránila svojich ruských zamestnancov".
Komunikácia medzi autami je možná už dnes. Continental chce ísť ešte ďalej.
S výnimkou jednej pneumatiky dosiahlo zvyšných 17 slušné výsledky. Kráľmi sú Continental, Michelin a Bridgestone.