S výnimkou jednej pneumatiky dosiahlo zvyšných 17 slušné výsledky. Kráľmi sú Continental, Michelin a Bridgestone.
Máme tu ďalšiu smutnú správu. Po Mercedese-Benz a BMW, skončia motory snov aj v aristokratických Bentleyoch.
Zvolávacie akcie sa nám spájajú väčšinou z výrobcami áut, i keď za chybným komponentom môže stáť dodávateľ.
Sú bubnové brzdy prežitkom a záležitosťou len pre lacné autá? Nemci si to nemyslia.
V budúcnosti sa môže pri výrobe pneumatík na jedno vozidlo použiť viac ako 60 recyklovaných PET fliaš
Pneumatiky z púpavy sa už využívajú pri bicykloch, v autách sa ich dočkáme zrejme v priebehu budúcej dekády.
Na letné plášte sa chystá prezuť až 96 % slovenských vodičov.
V druhom teste letných pneumatík sa nemecký ADAC pozrel na profil 225/55 R17, typický pre autá strednej triedy.
Kráľmi letnej sezóny budú Continental, Semperit a Bridgestone.
Celoročné pneumatiky nie sú dobrou voľbou. Aspoň nie pre SUV. Ukázal to najnovší test nemeckého autoklubu ADAC.
Nová inteligentná pneumatika Continentalu má vyriešiť najčastejší problém – nesprávny tlak. Využíva vlastné odstredivé čerpadlo.
Nemecká firma predstavila ďalší vývojový stupeň v oblasti zobrazenia informácií na prístrojovom paneli. Kórejské prémiové SUV GV80 dostalo ako prvé trojrozmerný displej.
Oficiálnym dôvodom na prerušenie prevádzky nie je aktuálna epidemiologická situácia, ale pokles objednávok.
Postupný nástup elektromobilov sa nezaobíde bez masívneho prepúšťania. Príkladom môžu byť najnovšie plány nemeckého Continentalu.
Zimné pneumatiky pre dodávky majú veľké slabiny. Ukázal to už letný test a ten zimný to len potvrdil.
Plánovaná reštrukturalizácia nemeckej spoločnosti Continental, ktorá by sa mala dotknúť 20 tisíc ľudí, závody v Púchove a vo Zvolene neovplyvní.
Viete, že až štvrtina vodičov jazdí s podhustenými pneumatikami? Skoncovať s tým má nová inteligentná pneumatika Continentalu.
Continental vyvinul špeciálne sklo, ktoré dokáže meniť priepustnosť svetla v priebehu milisekúnd. Potenciál je obrovský.
Automobilky musia stláčať emisie nových áut radikálne dolu. A bez elektrifikácie to jednoducho nepôjde. Výraznú pomoc si sľubujú od cenovo dostupných mild-hybridných pohonov.
Kým sa dočkáme bezvzduchových pneumatík, ubehne ešte niekoľko rokov. No komfort používania tých klasických by mohol zatiaľ zvýšiť systém spoločnosti Continental.