Je laserová technológia svetiel budúcnosťou a tá s diódami minulosťou? Continental a Osram si to nemyslia.
Vyzerá to nesmierne futuristicky, ale Continental a americká spoločnosť Leia tvrdia, že v sériových autách uvidíme ich dokonalý 3D displej už v roku 2022.
Nemecká spoločnosť Continental chce raz a navždy skoncovať so zlým výhľadom z áut.
Český Autoklub sa rozhodol otestovať celoročné pneumatiky od deviatich výrobcov.
ADAC si na paškál v prvom kole zobral 12 plášťov s rozmerom 175/65 R14, ktorý obúvajú typické mestské autá. A nemá príliš dobré správy.
Renomovaná spoločnosť Continental v rámci kampane Continental Vision Zero Roadshow zisťovala kvalitu pneumatík na vozidlách slovenských a českých vodičov. Výsledky ukázali, že Slováci dbajú na bezpečnosť menej.
Jazda autom na mokrej vozovke sa môže stať v stotine sekundy nekontrolovateľnou. Dôvodom je akvaplaning, keď sa medzi asfaltom a pneumatikou vytvorí vodný film. Upozorniť má na to nový varovný systém.
Väčšina stredoeurópskych vodičov pozná letné a zimné pneumatiky spolu s celoročnými plášťami. Škandinávska klíma však vyžaduje niečo viac.
Ak si myslíte, že laserovými diódami sa skončil vývoj svetelnej techniky v autách, ste na omyle. Nemecký Continental a spoločnosť Osram pracujú na novej generácii adaptívnych svetiel aj s projekciou obrazov.
Nemecký ADAC aj tento rok nastavil zrkadlo výrobcom pneumatík. Otestoval celkom 32 nových zimných plášťov. A výsledky prekvapili. Ukázalo sa, že ani lacné pneumatiky nemusia zaostávať. Naopak, porazili Michelin aj GoodYear.
Continental pracuje na pneumatike, ktorá bude meniť počas jazdy svoj profil a tlak v záujme čo najlepšej priľnavosti. Zároveň by to znamenalo, že už nebudeme musieť v zime a na jar prezúvať.
Jeden z najväčších dodávateľov pre automobilový priemysel používa flotilu testovacích vozidiel. A niektoré z nich majú dva volanty. Zdanlivý nezmysel má však logiku.
Nejde o revolúciu, ale len iný pohľad na vec. Nemecký Continental tvrdí, že ak sa brzda „presťahuje“ z nápravy na koleso, môže to byť výhodné. Najmä pre elektromobily.
Nemecký gigant Continental vidí budúcnosť mestskej mobility v autonómnych taxíkoch. Jeden taký už má. Volá sa CUbE a je pripravený na skúšobnú prevádzku.
Výsledok je vraj úžasný. Tí, ktorí nový systém generovania zvuku v aute počuli, hovoria, že znie lepšie, ako súčasné najdokonalejšie audiosústavy. A to bez jediného reproduktora.
Šéf spoločnosti Continental, ktorá je jedným z najväčších dodávateľov komponentov pre automobilový priemysel, tvrdí, že elektromobily sa vyrovnajú súčasným autám najskôr v roku 2025.
Nemecká organizácia ACE sa rozhodla otestovať letné pneumatiky s rozmerom 215/60 R17. Najlepšie obstála značka Continental s pneumatikami PremiumContact 5, ktoré ako jediné získali hodnotenie „veľmi odporúčané“.
Veľké presuny v skladoch čakajú v najbližších dňoch púchovský Continental. Výrobca pneumatík začne využívať centrálny expedičný sklad, ktorý otvorili v Dubnici nad Váhom.
V druhej časti veľkého testu letných pneumatík nemeckého ADAC-u sa pozrieme na väčší z rozmerov. Zlato si odniesol už takmer tradične Continental a za ním Esa, Pirelli a Vredestein.
Len mesiac po tom, čo americký úrad pre bezpečnosť cestnej premávky NHTSA nariadil zvolať ďalších päť miliónov áut v súvislosti s nebezpečnými airbagmi Takata, prichádza ďalšia zlá správa. Chybné airbagy má aj Continental. Týka sa zatiaľ piatich miliónov vozidiel.