Nové kolo crashtestov Euro NCAP ukázalo, že aj čínski výrobcovia dokážu ponúknuť 5-hviezdičkovú bezpečnosť. No bez zaváhaní to nebolo.
Terramar si zachoval rovnako skvelé jazdné vlastnosti ako Formentor, len je od neho o niečo väčší a o dosť drahší.
Vyskúšali sme dvojliter s označením VZ a výkonom 265 koní. Jeho dynamika nás zaujala, komfort tiež.
Európskym autom roka sa nestane žiaden čínsky model. Je to isté. Porota ich do finále neposunula. Zato má šancu Dacia aj auto vyrábané na Slovensku.
Terramar vyzerá vynikajúco a prekvapil nás efektívnym plug-in hybridom s vyše 100-kilometrovým dojazdom. Mohol však byť o niečo väčší, aby sa lepšie odlíšil od Formentoru.
Terramar prichádza nielen so spaľovacími motormi, ale aj ako plug-in hybrid s dojazdom vyše 100 kilometrov.
Cupra Terramar bude rozlúčkou Cupry s érou spaľovacích motorov. Predstavia ju 3. septembra v Barcelone.
Cupra Terramar je jednou z troch noviniek plánovaných v najbližšom čase. A zároveň poslednou novou Cuprou so spaľovacím motorom.
Z kontroverzného projektu Cupry sa vyvinul neskutočný úspech. A v talóne má tri nové modely.