Z kontroverzného projektu Cupry sa vyvinul neskutočný úspech. A v talóne má tri nové modely.
Zvolávacia akcia sa okrem VW týka aj modelov Škoda, Seat, Cupra a Audi.
Stále mladá Cupra rozšíri ponuku autorských modelov. Do dvoch rokov pribudne v jej portfóliu väčšie SUV.
Španielska Cupra má len štyri roky, ale o to väčšie ambície.
Vďaka Formentoru sa z Cupry stáva normálna automobilová značka. Už nechce iba omračovať výkonom.
Seat ako prvý vyšiel s pravdou von. Polovodičová kríza je tak vážna, že výrobu musí obmedziť až do polovice budúceho roku.
Španielska Cupra avizuje príchod najmenšieho elektromobilu do mestskej premávky poriadne „nabrúsenou“ štúdiou.
Cupra Formentor vyzerá dynamicky, už so základným motorom aj dynamicky jazdí, má však o niečo tvrdšie naladený podvozok.
Dva roky po predstavení konceptu Seat el-Born prichádza na svet sériový model. Nakoniec s logom Cupry.
Španielsky derivát Volkswagenu ID.3 sa pokúsi zaútočiť na emócie.
Zo Seatu Born bude nakoniec Cupra Born. A nebude to trvať dlho.
Seat má za sebou ťažký rok, no plánuje veľkolepú budúcnosť. Najmä elektrickú. Dôležitú úlohu v nej má zohrať práve Cupra.
Formentor je prvým samostatným modelom značky Cupra. Vyskúšali sme ho v najvýkonnejšej 310-koňovej verzii.
V časoch emisných škrtov je Formentor VZ5 doslova zjavením.
Prvý autonómny model Cupry sa predstaví v „nadupanej“ verzii VZ5. Pod kapotou by mohlo byť 400 koní.
Nádherný crossover Formentor predstavila Cupra, ako svoj prvý autorský model, už v marci. Stále však chýbalo množstvo informácii.
Elektrifikácia neminie ani ostrú divíziu Seatu. A zdá sa, že to bude zábava. Cupra zmení ID.3 na nabrúsený hothatch.
Po facelifte Seatu Ateca podstúpil revíziu aj jeho derivát s logom Cupra. Nejde len o redizajn.
Nádherný crossover otvára novú kapitolu značky. Formentor je prvý model Cupry, ktorý nemá nič spoločné so Seatom.
Niekdajší kráľ okruhu Nürburgring je ešte silnejší. A aj „zelenší“. Najvýkonnejšia verzia pokorí stovku za menej ako päť sekúnd.