Diaľnica D1, ktorá obíde Žilinu až v roku 2023, nebude až taká lacná, ako sa pôvodne predpokladalo. Obavy, že vysúťažená cena je nízka, sa naplnili.
Podľa informácií sa z kamióna vysypal náklad.
Súťaž na dostavbu diaľničného úseku D1 Lietavská Lúčka - Višňové - Dubná Skala by mala byť vyhlásená do konca januára tohto roka.
V pondelok (13.1.) krátko pred polnocou došlo k dopravnej nehode úžitkového vozidla a dvoch kamiónov.
Štát pri výstavbe bratislavského obchvatu na diaľnici D4 a jej napojenia na súčasnú D1 hrubo zanedbal svoje povinnosti, tvrdí strana Za ľudí.
Tunel Višňové mal byť odovzdaný v tomto roku, nový termín je rok 2023. Je to hraničný termín, keď je ešte možné naň čerpať peniaze z EÚ.
Národná diaľničná spoločnosť vyhlásila súťaž na úsek R2 s tunelom Soroška a podpísala zmluvu na most pri križovaní diaľnic D1 a D4.
V tomto roku bolo na Slovensku rozostavaných viac ako 150 kilometrov diaľnic a rýchlostných ciest.
Už týždeň môžu jazdiť vodiči po novej diaľnici, ktorá je časťou budúceho východného obchvatu Košíc. Na stavbu je pripravený aj ďalší úsek.
Diaľničný úsek D1 pri Košiciach Budimír – Bidovce v dĺžke 14,4 kilometra začína slúžiť motoristom. Výstavba trvala tri roky.
Diaľnica na Kysuciach sa stavia pomaly aj preto, že jedna vládu ju má za prioritu a iná nie, naznačil šéf Zväzu stavebných podnikateľov Pavol Kováčik.
Naťahovačky s obchvatom Žiliny, teda úsekom D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala s tunelom Višňové, by už vraj nemali trvať dlho.
Pozrite sa vo videu, ako vyzerá nový obchvat Košíc pár dní pred otvorením.
Nákladné vozidlo sa v Beluši rútilo cez križovatku akoby vôbec nebrzdilo. Pozrite si drámu vo videu.
Národná diaľničná spoločnosť očakáva, že po vyčíslení všetkých vzájomných nárokov pri tuneli Višňové bude doplácať bývalý zhotoviteľ a nie ona.
Národná diaľničná spoločnosť (NDS) dokončila súťažné podklady pre stavbu D1 Lietavská Lúčka Višňové Dubná Skala.
Diaľnice sú miestom závažných nehôd. Keď však k havárii dôjde po zotmení, dôsledky bývajú ešte závažnejšie. Pozrite si viac v autentickom videu.
Pôvodné riešenie počítalo s tým, že najskôr postaví svoju časť na križovatke štát a koncesionár sa na to napojí. Po novom to bude naopak.
Dopravné obmedzenia sa týkajú diaľnice D1 pred Trnavou a lokálnych opráv vozovky na diaľnici D2.
Na výstavbu a dokončenie časti diaľnice D4 v úseku Ivanka, sever - Bratislava, Rača má výrazný vplyv jej plánované križovanie so súčasnou diaľnicou D1.