V prípade spojenia Bratislavy s Košicami sa nevybralo najšťastnejšie riešenie. Ak by bola zvolená južná trasa, výstavba by šla rýchlejšie. Uviedol to Árpád Érsek.
Na sprejazdnenie úseku D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka je nutné dokončiť privádzač Lietavská Lúčka – Žilina.
Autá prichádzajúce do Bratislavy zničili od roku 2009 pôvodne nový asfalt. Denne po tomto úseku prejde v priemere 67 650 vozidiel.
Prezident Andrej Kiska pripravuje politickú stranu, tvrdo kritizuje budúcich súperov. Je ešte nezávislým prezidentom?
Diaľnica D1 obíde Košice. Zo 14,4 km je postavených 3,5 km vozovky do konštrukčnej hornej vrstvy. Pozrite si jar na stavbe.
NDS považuje kvalitu a rýchlosť za jednu z hlavných priorít pri výbere nového zhotoviteľa na dokončenie stavby úseku diaľnice D1 s tunelom Višňové.
Dopravnú situáciu v Bratislave a jej okolí má pomôcť odľahčiť rozšírenie starej Seneckej cesty.
Diaľnica D1 medzi Bratislavou a Trnavou má byť kompletne rozšírená v roku 2028. Počíta s tým aktuálny harmonogram prác NDS.
Stavba D1 Budimír - Bidovce je jeden z mála úsekov, ktorý by mal byť odovzdaný načas v plánovanom termíne, teda koncom tohto roka.
Nová diaľnica pred tunelom Višňové na úseku Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka bude hotová už tento rok. Žilina si mierne vydýchne.
Mladík na BMW si myslel, že polícia už za ním nie je. V skutočnosti ho stále sledovala a namerala mu rýchlosť 215 km/hod.
NDS vyhlásila verejné obstarávanie na zhotoviteľa mostného objektu, ktorý povedie existujúcu diaľnicu D1 ponad budovaný nultý bratislavský obchvat D4.
Pri nehode došlo k zrážke nákladného vozidla a dodávky.
Rezort dopravy budúci týždeň predloží na rokovanie vlády materiál o riešení úseku diaľnice D1 Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala.
Vodiči sa kritickému úseku pod Strečnom tak skoro nevyhnú. Výstavba diaľničného úseku D1 južne od Žiliny s tunelom Višňové má vážne trhliny.
SaS chce odvolanie šéfa NDS za tunel Višňové, ministerstvo dopravy tvrdí, že touto snahou môže iba oddialiť výstavbu a ohroziť čerpanie eurofondov.
O tom, čo s tunelom Višňové, sa rozhodne do konca februára. Ministerstvo hľadá spôsob, ako dokončiť stavbu do roku 2023, kým sú k dispozícii európske fondy.
Máte ešte dobré zimné pneumatiky? Širšia diaľnica D1? Kto vyhrá prezidentské voľby? Napätie na Ukrajine? Ako dlho bude ešte Slovensko sužovať sneh?
Zhotoviteľ úseku D1 Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná skala je stále povinný pokračovať vo výstavbe diaľnice, nemá právo prerušiť práce, uviedla NDS.
Úsek diaľnice D1 Hubová - Ivachnová v dĺžke 15 kilometrov a mimoúrovňová križovatka Triblavina mali byť hotové v roku 2017.