Vyše dvojkilometrový tunel Považský Chlmec na rozostavanej diaľnici D3 Žilina, Strážov - Brodno je už prerazený.
Takmer 900 metrov dlhý tunel Poľana na kysuckej diaľnici D3 pri hranici s Poľskom razili baníci 15 mesiacov. Výstavba 12-kilometrovej diaľnice, ktorá sa buduje v polprofile, patrí medzi najnáročnejšie a finančne nákladné.
Tunel Svrčinovec baníci prerazili trochu skôr, ako plánovali, aj napriek problémom. Pred záverom mali zával.
Západný a východný portál tunela Svrčinovec na rozostavanom úseku diaľnice D3 Svrčinovec - Skalité na Kysuciach sú už prepojené.
Národná diaľničná spoločnosť odštartovala súťaž na zhotoviteľa ďalšej časti kysuckej diaľnice D3. Jedným z možných kandidátov na výstavbu môže byť aj Váhostav.
Na úseku kysuckej D3 Svrčinovec - Skalité, ktorý diaľnicou prepojí Slovensko s Poľskom, začali raziť 435-metrový tunel Svrčinovec.
Výstavba diaľničného úseku D3 Svrčinovec - Skalité sa dostala do ďalšej fázy, začalo sa razenie takmer 900 m dlhého tunela Poľana.
Diaľnicu D3 Žilina, Strážov - Brodno postavia Eurovia SK, a.s. Košice, Hochtief CZ, a.s. Praha a Stavby mostov Slovakia, a.s. Banská Bystrica.
Moderné odpočívadlá na diaľniciach budú realitou aj na Slovensku. Na D1 to bude pri Martine, za Ružomberkom, pri Levoči a na D3 pred Čadcou.
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (NDS) musí znovu vyhodnotiť ponuky v užšej súťaži na stavbu diaľnice D3 Žilina, Strážov - Brodno .
Mesto Čadca súhlasí s vydaním konečného stavebného povolenia pre diaľnicu D3 v úseku Čadca - Svrčinovec.
Stavebné združenie, ktoré postaví diaľnicu D3 Skalité - Svrčinovec, zdôvodňuje vysokú cenu prác na kilometer náročnosťou.
Na Kysuciach v stredu oficiálne začali výstavbu diaľničného úseku D3 Svrčinovec-Skalité.