Vinohradnícka cesta, pre ktorú kolabuje doprava z obcí na juhu Slovenska do Bratislavy, už neexistuje. Stavebné stroje ju zmenili na nepoznanie.
Ľuďom z obcí pri Bratislave, zvyknutým na kolóny, sa cesta do práce ešte výraznejšie predĺžila. Cesta domov bola podobná. Problémy majú trvať pol roka.
Pondelkové ráno bolo nočnou morou pre desaťtisíce ľudí, ktorí prúdili do Bratislavy z obcí južného Slovenska. Po uzavretí dôležitej cesty nastal kolaps dopravy.
Statické skúšky únosnosti násypu na stavbe diaľnice D4 nevyhovujú, čo je pravdepodobne ešte horší problém ako nález azbestu.
Obyvateľov bratislavskej mestskej časti Ružinov, konkrétne časti Malé Pálenisko, negatívne ovplyvňuje výstavba novej cesty obchvatu D4R7.
Pôvodné riešenie počítalo s tým, že najskôr postaví svoju časť na križovatke štát a koncesionár sa na to napojí. Po novom to bude naopak.
Zhotoviteľ obchvatu Bratislavy má predložiť plán, čo s násypmi, kde sa podľa štátu použili nevhodné materiály. Ak ich treba odstrániť, malo by to "obrovský dosah".
V násype časti rozostavaného úseku diaľnice D4 pri bratislavských Jarovciach nie je materiál, ktorý by bol škodlivý pre životné prostredie.
Novovybudovanú mimoúrovňovú križovatku na ceste prvej triedy I/63 za obcou Dunajská Lužná (okres Senec) v smere na Šamorín odovzdali v utorok do užívania.
Na výstavbu a dokončenie časti diaľnice D4 v úseku Ivanka, sever - Bratislava, Rača má výrazný vplyv jej plánované križovanie so súčasnou diaľnicou D1.
Motoristi by mali začať využívať dva z troch budovaných úsekov rýchlostnej cesty R7 v miernom predstihu, a to na jar 2020.
Arbitráž iniciovaná koncesionárom projektu výstavby a prevádzky D4 a R7 voči štátu je právny problém priamo vyplývajúci z podmienok koncesnej zmluvy.
Zakúpený materiál pod diaľnicu bol zakúpený v dobrej viere a dodávateľ mal všetky povolenia a osvedčenia od príslušných orgánov, tvrdí staviteľ.
Dôvodom uzávery je výstavba diaľničného mosta D4.
Odber vzoriek materiálov na stavbe diaľnice D4 je podľa spoločnosti D4R7 Construction súčasťou procesu, ktorý polícia začala už pred nejakým časom.
Rozostavaná diaľnica D4 nebude napojená na súčasnú diaľnicu D1 pri Bratislave do roku 2020, tvrdí poslanec Miroslav Ivan.
Stavba budúcej križovatky diaľnice D4 a D1 pri Bratislave má právoplatné stavebné povolenie a všetky pozemky sú vykúpené.
Poslanecký prieskum na stavbe diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 v okolí Bratislavy podľa ministerstva dopravy nepriniesol žiadne nové informácie ani riešenia.
Pochybnosti o materiáloch používaných na výstavbu obchvatu Bratislavy neutíchajú.
Rezort dopravy má problém s recyklátom, ktorý sa má dávať pod bratislavský obchvat. Recyklát sa podľa Érseka používať môže, no s povolením.