Dopravná situácia v Bratislave si podľa šéfa Výskumného ústavu dopravného Ľubomíra Palčáka vyžaduje čo najskôr postaviť D4 a R7.
Ministerstvo dopravy zverejnilo štúdiu uskutočniteľnosti projektu PPP na výstavbu a prevádzku obchvatu Bratislavy a rýchlostnej cesty R7.
Rezort dopravy konečne začne hľadať stavebné firmy, ktoré sa pustia do výstavby niekoľko rokov odkladaného nultého diaľničného obchvatu D4.
Výstavba diaľničného úseku bratislavského obchvatu D4 od Jaroviec po Ivanku pri Dunaji je naliehavá a je vo vyššom verejnom záujme ako ochrana okolitej prírody.
Doprava v Bratislave sa upokojí až vybudovaním diaľničného obchvatu D4 a tunela Karpaty, tvrdí štátny tajomník Viktor Stromček.
Poradenské služby pri stavbe obchvatu Bratislavy a R7 bude poskytovať konzorcium na čele s PricewaterhouseCoopers (PwC).
Úrad pre verejné obstarávanie zastavil konanie o námietkach proti podmienkam v užšej súťaži na poskytovanie poradenstva pri D4 a R7.
Sľubovaný, no stále nepostavený obchvat Bratislavy – D4, je dôvodom, prečo ľudia strácajú záujem o bývanie v okolitých obciach.
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrej Matej vyzýva na urýchlenie prípravy výstavby obchvatu Bratislavy a cesty R7.
Poskytovanie komplexného poradenstva pri PPP projektu pre úseky diaľnice D4 a cesty R7 môže stáť predbežne 6,1 mil. eur bez DPH.
Z rýchlostnej cesty R7, ktorá by konečne odľahčila trasu Bratislava - Dunajská Streda, je už jedenásť rokov nesplnený sľub.
Do začiatku roka 2015 by ministerstvo dopravy malo mať právoplatné územné rozhodnutie na všetky úseky rýchlostnej cesty R7 a diaľnice D4.
Projekt výstavby diaľnice D4 cez Bratislavu a rýchlostnej cesty R7 z Bratislavy smerom na Dunajskú Stredu patrí medzi priority ministerstva dopravy.
Výber poradcu pre obstaranie koncesionára úseku diaľnice D4 a troch úsekov rýchlostnej cesty R7 by sa mal ukončiť do leta.
Ministerstvo dopravy chce postaviť časť obchvatu Bratislavy a úseky rýchlostnej cesty R7 cez PPP projekt.