Spoločnosť Daimler Truck oznámila, že v sobotu zomrel pri tragickom incidente jej finančný riaditeľ Jochen Goetz.
Zosnulá britská panovníčka bola jedinou britkou, ktorá mohla šoférovať bez vodičského oprávnenia. A užívala si to naplno. Naposledy ju videli za volantom keď mala 90 rokov.
Elektrická budúcnosť nebude nikdy lacná. Ak o tom hovorí šéf najväčšieho výrobcu nákladných áut na svete, treba to brať vážne.
To, čo vlani schválili akcionári spoločnosti koncernu Daimler, je realitou.
Renault a Nissan sa už dávnejšie zbavili akcií Daimleru a teraz pripravuje podobný krok Mercedes-Benz.
Šéf koncernu Daimler Ola Källenius priznal, že čakacie doby na nové autá sú veľmi dlhé. Dopyt zákazníkov ale neklesá.
Druhá generácia „géčka“ je na svete už viac ako dva roky, no nie tá vojenská.
Pôvodnými zakladateľmi projektu Automotive Cells Company (ACC) sú Stellantis a TotalEnergies, pridáva sa však aj nemecký Daimler.
Nemecká organizácia DUH prikročila k podaniu žaloby na automobilky BMW a Mercedes-Benz za ich odmietnutie zaviazať sa, že do roku 2030 skončia s výrobou spaľovacích motorov.
Daimler už nebude viac investovať do vývoja hybridov, absolútnu prednosť dostali batériové elektromobily.
Greenpeace a Deutsche Umwelthilfe pohrozili, že zažalujú Daimler, BMW a Volkswagen, ak do konca dekády neprestanú uvádzať na trh nové benzínové vozidlá.
Nemecký koncern Daimler potvrdil svoj výhľad týkajúci sa vývoja ziskovej marže v tomto roku.
Koncern Daimler uskutočňuje veľkú reorganizáciu. Jej súčasťou má byť vytvorenie samostatnej obchodnej skupiny pre najdrahšie a tiež „najsmädnejšie“ modely.
Ide o vôbec prvú "megapokutu", ktorá nebola udelená za cenový kartel, ale za zámerné brzdenie technologického vývoja.
Projekt by mal predbežne trvať päť rokov a bude stáť pol miliardy eur.
Začiatkom februára Daimler oznámil, že sa premenuje a rozdelí, divízia nákladných áut sa osamostatní. Zámer uskutoční už tento rok.
Kritika plug-in hybridov vraj nie je správna, pretože environmentalisti pracujú s neaktuálnymi dátami.
Stuttgart šetrí. A to radikálne. Inak sa nedá vysvetliť, že sa rozhodol zbaviť 25 reprezentatívnych predajných a servisných pobočiek v Británii, Španielsku a v Belgicku.
Automobilky sú z čipovej krízy zúfalé. A siahajú preto po naozaj neobvyklých riešeniach.
Daimler dobieha naftová minulosť. V Európe bude musieť postupne zvolávať státisíce áut s dieselovými motormi. Od áčka až po Sprinter.