Intenzita dopravy na Slovensku od roku 2015 stúpla o 14 %.
Podľa Zelenej vlny RTVS sa na výjazde prevrátila cisterna, z ktorej vytieklo veľké množstvo benzínu.
Aktuálne pracuje na stavbe viac ako stovka pracovníkov a v nasadení je zhruba 40 mechanizmov.
Podľa ministerstva dopravy je lepšie pracovať na prepojení severu a juhu cez Turiec a trasu cez Donovaly vyškrtnúť zo siete TEN-T. Ani trasu cez Turiec však nepovažuje za urgentnú.
Aby sme schladili nadšenie. Pracovať sa zatiaľ začína len administratívne. NDS podpísala Zmluvu na vypracovanie štúdie realizovateľnosti.
Protihlukové steny by sa mali začať stavať na ja r budúceho roku a dokončené by mali byť v auguste 2025.
Presné príčiny nehody polícia vyšetruje.
Verím, že sme týmto krokom pomohli vodičom, povedal minister Pavol Lančarič.
Viaceré dôležité dopravné tepny prejdú cez leto rekonštrukciou.
Kým sa doprava na diaľnici D1 obmedzí, treba najprv vybudovať náhradne komunikácie.
Prvé dopravné obmedzenia na diaľnici D1 možno v súvislosti s výstavbou križovatky podľa NDS očakávať v priebehu roka 2024.
Zámerom je predĺžiť už existujúci úsek diaľnice D1 nespoplatnený diaľničnou známkou, a to od prípojky Bratislava-Zlaté piesky po prípojku Bernolákovo.
Motoristi prechádzajúci týmto úsekom tak nebudú musieť mať platnú diaľničnú známku.
Aktuálne prebieha archeologický prieskum, prekládky sietí, projektovanie a niektoré demolačné práce.
Upozornila žilinská polícia.
Súčasťou uzavretého úseku bude aj tunel Bôrik.
Novelu pripravilo Ministerstvo dopravy SR, v parlamente ju odôvodňoval poslanec Miloš Svrček (Sme rodina).
Národná diaľničná spoločnosť vyhlásila verejnú súťaž na vypracovanie štúdie realizovateľnosti pre druhý profil D1 Beharovce — Branisko.
Po zrážke dvoch nákladných vozidiel museli diaľnicu v utorok uzatvoriť. Pri nehode sa nik nezranil.
Síce ide o poslanecký návrh zákona, ale v praxi sa k nemu hlási minister dopravy Andrej Doležal (nom. Sme rodina).