Tunel cez vrch Čebrať bude mať dve jednosmerné tunelové rúry, v každej z nich budú dva jazdné pruhy so šírkou 3,5 metra.
V súčasnosti je v prevádzke juhovýchodná časť D4 od slovensko-rakúskej hranice pri Jarovciach do Rače.
Úsek D1 Turany – Hubová v dĺžke 13,5 kilometra je posledným nerozostavaným úsekom budúcej diaľnice medzi Bratislavou a Košicami.
Policajti končili v službe na hraniciach so Slovenskom, keď zazreli auto zneužívajúce záchranársku uličku na diaľnici. A to v rannej špičke.
S výstavbou D1 smerom na ukrajinskú hranicu a R4 na hranice s Poľskom sa chcú kompetentní poponáhľať. Pripravujú mnohé zmeny.
Tunel Čebrať bude tretím najdlhším diaľničným tunelom na Slovensku.
Napojenie povedie definitívne cez hraničný priechod Vyšné Nemecké - Užhorod.
Kamióny zablokovali dva jazdné pruhy.
Tunel Čebrať bude prerazený na prelome novembra a decembra, obchvat Ružomberku by mohol byť hotový koncom budúceho roku.
Ukrajinci prisľúbili, že do konca roka by mal byť hraničný priechod Užhorod – Vyšné Nemecké z ukrajinskej strany kompletne opravený.
Najvyťaženejší diaľničný most na Slovensku, Prístavný most v Bratislave, sa konečne dočká nových mostných záverov.
Úsek D1 Hubová - Ivachnová sa začal stavať v roku 2013 a mal byť pôvodne dokončený v roku 2017.
Národná diaľničná spoločnosť (NDS) bude rokovať so zhotoviteľom stavby o zastropovaní zmluvnej ceny.
Na obchádzke po starej seneckej stratili vodiči asi 40 minút.
Reťazová zrážka sa zaobišla zatiaľ bez zranení.
Smrtelná nehoda rumunskej dodávky sa skončila tragicky.
Od najbližšej soboty až do 24. júla bude diaľnica D1 čiastočne uzavretá v Mengusovciach v úseku mosta nad potokom Potôčik.
Práce na tuneli Višňové napredujú intenzívne, no jeho dostavba sa aj tak bude musieť približne o rok predĺžiť.
Intenzita stavebných prác v rámci úseku diaľnice D1 Hubová – Ivachnová bola znížená a práce na tuneli Čebrať úplne zastavené.
Betonáž sekundárneho ostenia je už za polovicou. Takmer 10 000 domiešavačov od mája 2021 do súčasnosti doviezlo do tunela 80 000 kubických metrov betónu.