Diaľničný privádzač pri Kysuckom Novom Meste zlepší dopravnú situáciu na súčasnej frekventovanej križovatke v Radoli.
Ekodukt nad diaľnicou by sa mal stavať 18 mesiacov a ak by sa nepostavil, prišli by sme o vyše 285 miliónov eur z eurofondov.
Po štyroch rokoch výstavby dnes odovzdajú do užívania motoristom bezmála šesťkilometrový úsek kysuckej diaľnice D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec.
Diaľničiari musia vrátiť viac ako stopätnásť miliónov eur za porušenie pravidiel EÚ.
Na diaľnici sa montujú posledné metre protihlukových stien.
Obyvatelia Kysúc roky čakajú na dostavbu diaľnice D3.
Úsek diaľnice D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec bude po dostavbe dlhý 5 673 metrov. Jeho zmluvné dokončenie je v decembri tohto roka.
Stavba D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec je vedená po úpätí a okrajových častiach svahov. Ich sklon dosahuje miestami aj viac ako 25°. Pozrite si vo videu.
Skončil Kaliňák v politike definitívne? Celibát - áno, či nie? Ako sa stavia diaľnica pri Čadci? Obstála v teste Škoda Kodiaq L&K? Aký bol športový rok 2018?
Diaľnica na Kysuciach chýba ako soľ.
Obyvatelia Kysúc sa dokončenia diaľnice D3 dočkajú až s príchodom nových eurofondov v roku 2021.
Dokončenie obchvatu Čadce sa môže dostať do časového sklzu.
Dostavbe diaľnice D3 na Kysuciach chýbajú dva úseky. No Kysucké Nové Mesto na obchvat stále čaká.
Motoristi by mali diaľnicou D3 medzi žilinskými časťami Strážov a Brodno jazdiť približne o mesiac, keď je naplánované už jej otvorenie.
Výstavba diaľnice D3 nenapreduje podľa predstáv obyvateľov regiónu. Kritická dopravná situácia je v okolí Kysuckého Nového Mesta, kde štvorprúdovka chýba.
Protesty, ktoré počas jari trikrát výrazne ochromili dopravu cez Kysuce do Poľska a do Česka, budú pokračovať a zrejme už na jeseň sa posunú bližšie k hraniciam.
Nových 15 kilometrov polovičného profilu diaľnice D3 medzi kysuckou obcou Svrčinovec a štátnou hranicou s Poľskom otvorili pre vodičov v sobotu.
Presun ľudí na sviatky domov spôsobil vo štvrtok na diaľniciach viac ako hodinové kolóny. Najkritickejšia situácia bola na úseku D3 smerom do Žiliny.
Po deviatich rokoch pribudne z diaľnice D3 medzi Žilinou a Poľskom ďalší úsek.
Výstavba diaľnic a rýchlostných ciest sa na Slovensku dostala do slepej uličky. Eurofondy do roku 2020 sú už rozdelené.