Aké parametre budú tieto cenné papiere mať, teda aký výnos, aké riziko? Nápad sám osebe nemusí byť márny, kľúčová je samotná realizácia, až tá rozhodne o konečnom úspechu, reaguje analytik.
Motoristi vo vybraných mestách by mohli využívať bezplatné úseky predbežne od septembra, ale minister dopravy Jozef Ráž pripustil aj skorší termín.
Väčšinou nie ten občan, ktorý tam mal pole, robil problém štátu, žaloval a zabraňoval výstavbe, ale špekulant, ktorý pôdu skúpil a rátal s tým, že štát bude držať pod krkom.
Národná diaľničná spoločnosť odštartuje práce na modernizácii a rekonštrukcii asfaltového povrchu vozovky diaľnice D2.
Diaľničná známka s jednodňovou platnosťou bude platiť do 24:00 určeného dňa.
Diaľničná známka s jednodňovou platnosťou bude platiť do 24:00 určeného dňa.
Okrem Krpelian a Ratkova vznieslo námietku aj ďalších päť účastníkov.
Cesta prepája všetky veľké mestá.
O pár dní sa počet jazdných pruhov v danom úseku D1 zostane zachovaný, no dôjde k ich zúženiu a zároveň sa zníži povolená rýchlosť.
IRIS KOPCSAYOVÁ: Minister životného prostredia má predovšetkým chrániť prírodu, Tomáš Taraba si však zrejme zmýlil rezort. Ako minister výstavby by sa uplatnil, možno by teda mal zmeniť flek.
Vládny materiál hovorí o veľkých projektoch nad 100 miliónov eur, ktoré budú vyhlásené za strategickú investíciu.
Pôjde o investície, ktoré sú financované z verejných zdrojov.
Predstavte si, že vám na dvere domu zaklope investor a povie, že pôjdete aj preč, lebo tu štát postaví priehradu. Presne k takej realite Slovensko smeruje.
V roku 2024 by mala začať výstavba ďalšej etapy rýchlostnej cesty R1 v úseku Banská Bystrica - Slovenská Ľupča a bude vyhlásené aj verejné obstarávanie na ďalšiu etapu Košické Oľšany - Košice, Šaca.
Návrh na zmenu zákona o diaľničnej známke plánuje rezort dopravy predložiť do pripomienkového konania v decembri.
Video zverejnila Národná diaľničná spoločnosť.
Má výstavba diaľnic a rýchlostných ciest skutočne taký vplyv na ekonomiku či trh práce v lokalite, kde boli postavené?
MARIÁN REPA: Kým v minulosti prevládala predstava, že diaľnice raz povedú pomaly do každej dediny, v posledných rokoch počuť viac hlasy analytikov, ktorí kladú dôraz na ekonomický prínos výstavby diaľnic. Oba prístupy sú mylné.
Najťažšie je to, čo nevidíme. Pod zemou možno naraziť na všeličo, či sú to káble navyše, telekomunikačné vedenia, alebo podobné veci.