Od otvorenia neuplynul ani mesiac a už sa jazdilo v protismere!
Po tom, ako Najvyšší kontrolný úrad upozornil na pochybné fungovanie NDS, už politici hovoria o trestnoprávnych dopadoch. Súdiť sa chcú ale aj diaľničiari.
Kontrola na NDS trvala niekoľko mesiacov.
Ceny stavebných materiálov výrazne vzrástli a zhotovitelia stavieb pre Národnú diaľničnú spoločnosť žiadajú doplatky.
Zhotoviteľ nultého obchvatu Bratislavy, spoločnosť D4R7 otvára už túto nedeľu Lužný most a zvyšnú časť R7.
Nitrianska radnica nesúhlasí s vedením cesty R8 cez obývanú časť mesta v lokalite Šindolka.
Finančné prostriedky budú poskytnuté z Európskeho fondu regionálneho rozvoja.
Situáciu na bratislavskom obchvate monitorujú takmer dve stovky rôznych senzorov a na základe ich dát sa začína automaticky regulovať rýchlosť.
Národná diaľničná spoločnosť uverejnila na svojom facebookovom profile fotky z realizácie ochranného náteru sekundárneho ostenia tunela.
Problematika zdražovania stavebných materiálov má podľa jeho slov dve roviny – finančnú a časovú.
Na prepojenie D1 s D4 si musia vodiči počkať niekoľko rokov, pravdepodobne najskôr do roku 2024.
Visutý most v strednej Číne je ako z rozprávky. Obklopuje ho toľko oblakov, že vyzerá, ako keby išiel do neba.
Veľké krúpy s priemerom až 7 centimetrov rozbíjali čelné sklá na talianskej diaľnici.
V Číne rastie diaľničná infraštruktúra raketovým tempom a ešte k tomu diaľničiari prichádzajú s nápadmi, o ktorých sa nám ani nesníva.
Obchvat v dĺžke 15 kilometrov by mal byť hotový v roku 2023.
Výstavba bypassu vyplynula z požiadavky mesta Žilina na základe kapacitného posúdenia mimoúrovňovej križovatky Solinky.
Ministrovi dopravy sa zdá navrhovaná 12 mesačná lehota na udelenie pokuty za neuhradenú diaľničná známku krátka.
Nebezpečný zjazd z rýchlostnej cesty R1 na Cabajskú ulicu v Nitre nebude v dohľadnom čase prestavaný na okružnú križovatku.
Práce na nultom obchvate Bratislavy, najväčšom infraštruktúrnom projekte na Slovensku sa blížia ku koncu.
Vlani sme si dovolenky v zahraničí príliš neužili. Tento rok by to ale mohlo byť lepšie.