Naši zamestnanci sa nemôžu báť o svoj holý život pri výkone svojej práce, ktorú si plnia zodpovedne, s dennodenným nasadením, tvrdí NDS.
Medzištátna diaľnica I-95 patrí k najvyťaženejším v USA. Obnova by podľa úradov mohla trvať niekoľko týždňov.
Ministerstvo dopravy SR vynaložia maximálne úsilie, aby čo najviac urýchlili ďalšie fázy prípravy tejto mimoriadne dôležitej diaľnice.
Nový systém riadenia dopravy funguje aktuálne na bratislavských úsekoch D1 a na D2 od hraníc s Maďarskom do mesta.
Po desiatich rokoch naši západní susedia upravia mýto za používanie diaľnic. Nie vždy nahor!
Aktualizovaný harmonogram predstaví NDS v priebehu nasledujúcich dní.
Nové zmeny pomôžu developerom, varujú mnohí. Ide o nehoráznosť, tvrdí Greenpeace.
Schválené sporné zmeny v zákone o diaľniciach kritizovali Útvar hodnoty za peniaze, Rada pre rozpočtovú zodpovednosť či Klub ekonomických analytikov.
Kľúčovou časťou štúdie a hodnotenia je aj preskúmanie, či sa dá stavba dokončiť v odhadovanom čase a rozpočte.
Hnutie Sme rodina predkladá do parlamentu zákony, proti ktorým protestuje neziskový sektor aj prezidentka Zuzana Čaputová.
To nie je zákon Sme rodina, ktorý má kradnúť a obmedzovať kompetencie Útvaru hodnoty za peniaze, bráni sa minister dopravy Doležal.
Osemdesiatročný Talian, ktorý už stihol získať prezývku "Dedo šprintér“, dlhuje na mýte 4 000 eur. On si to však nemyslí.
DAMAS GRUSKA: Nikto nevie, ako dopadnú voľby, ale v našej krajine by pomohlo nie obmedzenie, ale naopak - výrazné posilnenie Útvaru hodnota za peniaze.
Ministerstvo dopravy v minulom roku opravilo dokopy 80 kilometrov ciest.
Diaľnica s tromi pruhmi je pre mnohých vodičov na Slovensku ťažkým rébusom. Môže sa to však skončiť pokutou.
Ministerstvo argumentuje, že za 11 rokov, odkedy sa naposledy ceny diaľničných známok zvyšovali, pribudlo 300 kilometrov nových diaľničných úsekov či rýchlostných ciest.
Motoristov ceny nepotešia. Zvyšujú sa vo všetkých typoch.
Najvyťaženejší diaľničný most na Slovensku, Prístavný most v Bratislave, sa konečne dočká nových mostných záverov.
V Čiernej nad Tisou sme mali preberať tovar z Číny pre celú Európu. Vojna všetko zmenila, hovorí František Komora, prezident Zväzu logistiky a zasielateľstva.
Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti popri progrese pri výstavbe tunela Bikoš pokročili aj na ostatných častiach stavby.