Počas realizácie stavby bude doprava vedená vo voľných jazdných pruhoch v režime tri plus jeden.
Najprv sa začne oprava vonkajšej časti mosta smerom do Nitry. Odstavia sa dva jazdné pruhy a doprava bude vedená v dvojici jazdných pruhov pri strede mosta.
Počas rekonštrukcie diaľničné mosta na R1 bude vedená doprava po moste v opačnom smere a budú vytvorené tri jazdné pruhy – dva smerom do Trnavy a jeden smerom do Nitry.
Prvá fáza stavebných prác bola ukončená načas. Aktuálne začína 2. fáza, opravovať sa v rámci nej bude vnútorná časť ľavého mosta.
Plánovaná oprava je nevyhnutná pre ďalšie bezproblémové využívanie mosta. Práce si vyžiadajú aj čiastočné obmedzenia dopravy.
Ide o dôležitý a exponovaný úsek, po ktorom denne prejdú desiatky tisíc áut.
Tento rok chce NDS zrekonštruovať 9 mostov, na šiestich sa už pracuje, na troch sa práce rozbehnú onedlho.
Most Pelješac spojí druhý najväčší polostrov na Jadrane so zvyškom Chorvátska. Jeho dĺžka je 2 440 metrov.
Most Podbanské má smutný primát - bude prvým v našej diaľničnej sieti, ktorý sa musí kompletne zbúrať a postaviť nanovo.
Z mosta dlhého 1 102 metrov a otvoreného v roku 1967 sa zrútil aj český kamión. Záchranári zatiaľ z trosiek vyslobodili 13 zranených.