„Po štyridsiatke sa od komediálnych postáv sa čoraz viac približujem k tým charakterovým. Otec mi to predpovedal, keď som bol ešte mladý,“ tvrdí slovenský herec Marián Labuda.
Matúš Kvietik nás upútal v úspešnom predstavení Morena v SND. Autorské predstavenie Dominiky Kavaschovej a Andrey Bučkovej je sondou do vnútorného sveta tridsiatničiek.
„Vo vodách poľského či nemeckého divadla je Švejk častý námet. Aj české divadlá sa k nemu vrátili, ale na Slovensku ho uvádzame po prvý raz,“ hovorí režisér Jakub Nvota.
Emblémový predstaviteľ Pražskej jari s programom socializmu s ľudskou tvárou, to je Alexander Dubček – jedna z najvýznamnejších osobností našich dejín. Aj o tom je nová hra Divadla Aréna #dubček.
Napriek tomu, že slovné spojenie „herecký koncert“ sa môže považovať za neskonalé klišé, novú inscenáciu Divadla Aréna Sklenený zverinec nemožno nazvať inak.
Ľudia odjakživa inklinovali k magickým príbehom, ktoré dokázali rozšíriť realitu ich všedných dní. Nakuknúť do zázračného sveta za zrkadlom budú môcť aj počas festivalu BRaK.
Ján Keselý odstúpil z postu riaditeľa investícií Bratislavského samosprávneho kraja. Oznámil to na zasadnutí krajského zastupiteľstva.
Riaditeľ investícií BSK Ján Keselý nebude ďalej pôsobiť v pracovnej skupine, ktorá bola vytvorená pre plánovanú rekonštrukciu Divadla Aréna.
Katolícky kňaz, ktorý sa v mene svojho ideálu spojil s fašistami, je najtragickejšou postavou slovenských dejín.
Kandidát na predsedu Bratislavského samosprávneho kraja Jozef Uhler chce, aby obstarávanie na obnovu Divadla Aréna zastavili, je vraj netransparentné.
Riaditeľ investícií BSK Ján Keselý mal v polovici decembra v bratislavskom Divadle Aréna mal fyzicky napadnúť ekonomickú riaditeľku divadla Zdenku Bothovú.
Podvolenie je v tejto sezóne už druhá ambiciózna inscenácia v Divadle Aréna, ktorú však limituje nesúrodé herecké obsadenie.
Persona, film švédskeho režiséra Ingmara Bergmana, je aj po desaťročiach od svojho vzniku výpovedným a fascinujúcim dielom. Jeho presahy môžete spoznať aj v bratislavskom Divadle Aréna.
Lulu je výrazný dramaturgický počin a hoci emocionálny zážitok nie je natoľko silný, inscenácia iste nezostane bez diváckeho povšimnutia.
Divadlo Aréna sa v aktuálnej divadelnej sezóne pokúša zaujať divácku pozornosť komédiami. Najnovším prírastkom do repertoáru je čierna komédia Kľúčovou dierkou.
Zhýralý psychiater doktor Prentice už pri prijímacom pohovore netají záujem o sex s mladou ženou. V dôvernej situácii ich vyruší jeho neurotická manželka...
Bratislavské Divadlo Aréna budú rekonštruovať, návrh na jeho obnovu schválila vláda.
Prvou premiérou tejto sezóny chcelo Divadlo Aréna ponúknuť divákom duchaplnú zábavu. Možno aj preto siahlo po hre, v ktorej vystupujú duchovia.
Temné myslenie a kráčanie k nemu môže mať rôzne podoby. Pre jedného podnetom môže byť iba zmena počasia, pre druhého vojna na Ukrajine či väčšia zmena rytmu.
Hra Marka Maďariča Dáma bez kamélie v réžii divadelného voľnomyšlienkara Martin Čičváka je rázna, presná vo významne a nezatajujúca takmer nič.