Technológia elektromobilov napreduje. Na dochádzanie do práce stačia. Čo však, ak musíte nečakane vyraziť na dlhú cestu?
To, čo je pre auto so spaľovacím motorom hračkou, je pre elektromobil takmer nemožné.
Dojazd elektromobilov stále odrádza zákazníkov od tohto typu pohonu. Čo sa stane, ak zaň zapriahnete príves?
Automobilka zo Zuffenhausenu rúca jeden mýtus o elektromobiloch.
Krátky dojazd je jednou z najväčších obáv potenciálnych záujemcov o elektromobily. A v zime je to ešte horšie.
Juhokórejská spotrebiteľská organizácia už v roku 2021 uviedla, že dojazd väčšiny elektromobilov pri nízkych teplotách môže klesnúť až o 40 %.
Zima skracuje dojazd elektrických áut v extrémnych prípadoch aj o polovicu. Mohol by pomôcť nápad Lexusu?
Elektrické autá sa zatiaľ konvenčným vozidlám nedokážu vyrovnať v niekoľkých ohľadoch. Jedným z najpodstatnejších je maximálny dojazd.
Moderné elektromobily začínajú byť obstojné autá. V meste a na vidieku s nimi absolvujete slušnú porciu kilometrov, no na diaľnici sa karta obráti.
Nestáva sa často, aby obyčajný smrteľník vyhral súdny spor s armádou právnikov, ktorú zamestnávajú automobilky.
Vodu kážu a víno pijú. To je častá prax politikov. A nielen u nás.
Dojazd elektrických áut je najväčším strašiakom vlastníctva elektromobilu. Až také zlé to ale nie je.
Nemecký autoklub si „posvietil“ na 27 elektrických áut. Zisťoval čo sľubujú a čo naozaj dokážu na ceste.
Nové elektromobily sa v Číne roja ako huby po daždi. A získať priazeň chcú aj v Európe.
Britský pár si vyskúšal úskalia elektromobility na vlastnej koži. Mal smolu, trasa dlhá čosi vyše 200 km sa stala takmer hororom.
Nemecký Fraunhoferov inštitút a holandský výskumný inštitút The Netherlands Organisation oznámili, že vyvinuli revolučnú batériu SALD.