Červené, oranžové a zelené svetlo v budúcnosti pravdepodobne stačiť nebude. Pribudnúť má štvrté.
Každý rok zomrie na cestách 1,3 milióna ľudí a 50 miliónov je vážne zranených.
Od dnes, stredy 1. februára, spúšťa polícia dopravno-bezpečnostnú akciu Reflex, zameranú na vodičov, chodcov aj cyklistov.
Ak sa chcete vyhnúť dopravnej zápche a radšej z nej vycúvať, dávajte dobrý pozor, kde to môžete urobiť.
Ministerstvo dopravy v minulom roku opravilo dokopy 80 kilometrov ciest.
Policajti našli až štyri body zákona, ktoré charakterizovali jazdu 47-ročnej vodičky. 'Ocenili' ju zadržaním vodičského preukazu.
Horské priechody Donovaly a Šturec sú uzatvorené pre vozidlá nad desať metrov.
Navýšenie prostriedkov na železničnú a cestnú dopravu pokryje rastúce výdavky spojené s infláciou a cenami energií.
IGOR DANIŠ: Kto nejazdí rýchlo či neriskuje pri predbiehaní, nevie pomaly jazdiť. Dodržiavať predpisy? Nuž to môže iba ťuťko. Dať si pás, to je obmedzovanie slobody.
Vedeli ste, že každý deň okolo nás jazdí viac ako 25 ľudí pod vplyvom alkoholu napriek tomu, že zaň hrozia vysoké pokuty?
RADOVAN GEIST: V snahe spomaliť klimatické zmeny chce Európa preniesť nákladnú dopravu z ciest na rieky. Paradoxne, práve dôsledky klimatických zmien môžu tento presun skomplikovať.
Návrh nového vlakového grafikonu, na ktorom spolupracoval rezort dopravy s rezortom financií, už na verejnosti spustil vlnu kritiky.
Vyberte sa na východ počas voľných dní. Na doprave určite ušetríte.
V Čiernej nad Tisou sme mali preberať tovar z Číny pre celú Európu. Vojna všetko zmenila, hovorí František Komora, prezident Zväzu logistiky a zasielateľstva.
Situácia v rámci dolného Liptova a Ružomberka je neznesiteľná, zdôraznil viceprimátor Ružomberka Ján Bednárik.
V železničnej doprave bude SR podporovať realizáciu projektu vysokorýchlostnej železnice.
Poľsko chce konkurovať Hamburgu.
Na trati by mali premávať vlaky s minimálnou rýchlosťou 250 kilometrov za hodinu.
Ministerstvo dopravy a výstavby SR má pripraviť aj riešenie pre už uzatvorené kontrakty a realizované stavby.
Z prístavu v Bratislave by malo obilie pokračovať po Dunaji do rumunského čiernomorského prístavu Konstanca a odtiaľ do Afriky.