Luxusná divízia bývalého PSA sa chystá na uvedenie novej vlajkovej lode.
Prémiová značka DS vznikla na základoch kultu legendárneho Citroënu DS. Jeho odkazu ale veľmi verná nebola. Možno sa to zmení.
DS sa zatiaľ nedarí účinne konkurovať nemeckým prémiovým rivalom. Viac šancí na úspech by mohlo mať s novou vlajkovou loďou.
DS Automobiles rozširuje ponuku motorizácii kompaktných modelov DS 3 a DS4 o nové full-hybridy.
Vlajková loď automobilky DS prešla vlani faceliftom. Čo všetko sa zmenilo?
Myslíte pri kúpe nového auta na to, akú bude mať hodnotu po troch rokoch? Nie? Robíte chybu.
Kauza „ignorovania“ prísady AdBlue v naftových autách značiek Peugeot, Citroën, Opel a DS sa asi posúva do novej fázy. Aj keď veľmi zvláštne.
Problémy s trakčnou batériou alebo s jej upevnením sú dôvodom početných zvolávacích akcií elektromobilov a hybridov.
Prémiový francúzsky crossover je naozaj krásny. No ako vieme, za krásu sa často platí a niekedy aj trpí.
DS4 vyzerá zaujímavo, má pod kapotou silný motor a extravagantný interiér s dôrazom na vnímanú kvalitu.
Najpredávanejší model mladej francúzskej značky DS Automobiles podstúpil modernizáciu. Boli sme zvedaví, čo sa vlastne zmenilo.
Citroën začiatkom tohto roku požadoval zákaz predaja automobilov Polestar v celej Európe.
Tak toto sa už dávno nestalo. Z troch testovaných áut získalo plný päť hviezdičiek len jedno.
DS vytiahlo po šiestich rokoch z „depozitu“ koncept E-Tense, aby mu dalo novú tvár a techniku.
Cena elektrickej verzie je podľa nás príliš prehnaná. Nenadchol nás ani jej reálny dojazd v zimnom období.
Francúzska značka DS nepoľavuje vo svojom úsilí presadiť sa v prémiových vodách.
Louvre je exkluzívnou dizajnovou nadstavbou DS 7 Crossback. Jeho cena zodpovedá nemeckej prémii.
To, že Lancia ešte žije, je vlastne zázrak. Čakalo sa už len na umieráčik. Ten ale nezazvoní.
Prémiová značka PSA rozširuje ponuku o originálny crossover DS 4. Potrebuje ho ako soľ.
Koncern PSA musí povolať do servisov viac ako pol milióna Citroënov a Peugeotov s 3-valcovými motormi 1,2 PureTech.