DS4 vyzerá zaujímavo, má pod kapotou silný motor a extravagantný interiér s dôrazom na vnímanú kvalitu.
Najpredávanejší model mladej francúzskej značky DS Automobiles podstúpil modernizáciu. Boli sme zvedaví, čo sa vlastne zmenilo.
Citroën začiatkom tohto roku požadoval zákaz predaja automobilov Polestar v celej Európe.
Tak toto sa už dávno nestalo. Z troch testovaných áut získalo plný päť hviezdičiek len jedno.
DS vytiahlo po šiestich rokoch z „depozitu“ koncept E-Tense, aby mu dalo novú tvár a techniku.
Cena elektrickej verzie je podľa nás príliš prehnaná. Nenadchol nás ani jej reálny dojazd v zimnom období.
Francúzska značka DS nepoľavuje vo svojom úsilí presadiť sa v prémiových vodách.
Louvre je exkluzívnou dizajnovou nadstavbou DS 7 Crossback. Jeho cena zodpovedá nemeckej prémii.
To, že Lancia ešte žije, je vlastne zázrak. Čakalo sa už len na umieráčik. Ten ale nezazvoní.
Prémiová značka PSA rozširuje ponuku o originálny crossover DS 4. Potrebuje ho ako soľ.
Koncern PSA musí povolať do servisov viac ako pol milióna Citroënov a Peugeotov s 3-valcovými motormi 1,2 PureTech.
Prémiovú odnož koncernu PSA čaká veľký rozmach. Aj vďaka návratu DS 4. Má udať nový dizajnový smer.
Luxusné SUV sú v móde. Svoj podiel na tomto trhu si chce zobrať aj francúzsky koncern PSA prostredníctvom značky DS.
Po premiére plug-in hybridov a elektromobilov chystá koncern PSA lavínu mild-hybridov.
Vlajkovú loď DS sme si už vyskúšali v čisto benzínovej verzii. O to viac nás zaujímalo porovnanie s absolútnym vrcholom ponuky.
Šéf koncernu PSA Carlos Tavares je známym skeptikom elektromobility. Tvrdí, že prvý čistý elektromobil skupiny, ktorý nedostane žiaden iný pohon, príde najskôr v roku 2024.
Po nie príliš úspešnej kariére Citroënov DS sa koncern PSA rozhodol vytvoriť z DS samostatnú značku. Jej reštart symbolizuje najmä nové SUV DS 7.
Ako by mohla vyzerať budúca vlajková loď DS? Odpoveďou je koncept Aero Sport Lounge, ktorý spája elektrický pohon, futuristické technológie a remeselné spracovanie tradičných materiálov.
Citroën, Peugeot ani Opel na ženevský autosalón nedorazia. Zato koncern PSA vyšle do hál Palexpa prémiovú divíziu DS. A tá sa bude mať čím pochváliť.
Členovia predsedníctva v piatok prerokovali situáciu s poslancami.