Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch poklesu začínajú rásť.
Ako bude odvetvie e-commerce vyzerať v blízkej budúcnosti?
Environmentálne dopady podnikania sú dôležité najmä pre mladších zákazníkov.
Hoci je e-commerce trendom sám o sebe, tiež podlieha trendom, ktoré rýchlo a zásadne menia celý jeho charakter.
Pod výsledok sa podpísali predovšetkým obavy spotrebiteľov.
Ľudia začali kvôli obavám z budúcich cien energií v septembri viac šetriť.
Po prepade v prvom kvartáli sa online obchod vracia do normálu.
Dva covidové roky výrazne zmenili naše zákaznícke správanie. Online nákupy sa stali bežnou vecou a obrat internetových obchodov výrazne stúpol.
Finálna cena môže byť navýšená až o 50 miliónov eur.
Väčšinu tvorili vyhlásenia, ktoré podali prepravcovia.
NATÁLIA MICHALOVOVÁ: V roku 2016 internetový obchod s falšovaným tovarom spôsobil svetovej ekonomike škody vo výške viac ako 1,7 bilióna dolárov.
Čínski spotrebitelia v tomto roku zrejme prvýkrát prekonajú spotrebiteľov v USA vo výške výdavkov za nákupy cez internet.