Amazon spustil nový e-shop Haul, na ktorom bude Američanom predávať lacnú elektroniku, oblečenie a potreby pre domácnosť. Všetko s cenou do 20 dolárov.
Mnoho žien začína s online podnikaním aj počas materskej dovolenky. Nemajú priestor na plnohodnotný pracovný úväzok, ale vedia si nájsť čas na rozvoj svojich kreatívnych nápadov.
Zmena by sa nemusela dotknúť napríklad spoločnosti Amazon, ktorá funguje ako trhovisko a zobrazuje ponuky predajcov, ktorí pôsobia v EÚ.
Ide o jednu z najpopulárnejších nákupných platforiem na svete, len v obchode Google Play má viac ako 500 miliónov stiahnutí, podvodníci majú veľký potenciál oklamať nakupujúcich.
Aktuálne si treba dať pozor aj na nákup v týchto e-shopoch.
Cena nie je všetko a nákup môže niekedy priniesť viac starostí ako radosti.
Ľuďom sťahuje peniaze z účtov, a to aj tým, ktorí si nič neobjednali a aplikáciu nepoužívajú.
Ako uviedla spoločnosť, trhovisko ponúka spotrebiteľom prístup k rozsiahlemu výberu produktov so 100 miliónmi ponúk.
Činsky e-shop láka na nízke ceny a prudko rastie.
Ak ľuďom niečo nefunguje, majú sa obrátiť na akúkoľvek predajňu Datartu na Slovensku.
V roku 2024 by mal disponovať nielen piatimi logistickými centrami ale aj novým unikátnym autorstorom v Košiciach.
Našli ste práve topánky za výrazne nízku cenu? Buďte na pozore. Na internete sa v predvianočnom období množia podvodné stránky ponúkajúce tovar známych značiek.
Pozor si dajte na falošné e-shopy a podvodné sms o problémoch s doručením zásielky.
Celoslovenská sieť potravín pripravuje e-shop s donáškou aj vyzdvihnutie nákupu v predajni.
O úspechu alebo neúspechu projektu dokáže rozhodnúť práve tvrdá práca.
Dôvodom je slabý rastový potenciál.
Pri otvorení vlastného e-shopu zvážte všetky nástrahy, aby to napokon nebola len strata času a peňazí.
Slovensko má za sebou dva roky s pandémiou. Tá ovplyvnila celý chod ekonomiky, vrátane spotrebiteľského správania Slovákov.
Na Slovensku aj v zahraničí sa však aktuálne množia prípady falošných e-shopov, ktoré v ponúkajú tovar za veľmi nízke ceny.
Dáta ukazujú, že časť Slovákov pri internetovom nakupovaní zostáva aj po uvoľnení opatrení, keďže objemy platieb v internetových obchodoch vysoko presahujú predkrízové úrovne či úrovne dosahované v minulom pandemickom roku.