Opulentné americké SUV sa predstavuje v elektrickej predĺženej verzii, ktorá sa zaradí medzi najväčšie sériovo vyrábané autá v histórii.
Portfólio kórejskej značky sa rozširuje smerom nadol a v duchu doby, ide o elektrický model. Mestský crossover nebude technicky zaostávať za väčšími modelmi.
Mercedes-Maybach EQS je veľké a luxusné elektrické SUV, pri ktorom si neviete vybrať či chcete auto šoférovať, alebo si užívať "riaditeľské" kreslo.
Elektrická ofenzíva kórejskej značky pokračuje v ďalšom segmente.
Značka KG Mobility je nový názov firmy, ktorá donedávna existovala pod menom SsangYong. Jej modelové portfólio je zamerané na SUV a crossovery a nechýba v ňom ani pick-up Musso.
Wolfsburg sa pochválil prvou snímkou konceptu, z ktorého vznikne najlacnejší elektrický model. I tak si naň pripravte 20 000 eur. Čo všetko sa za to dalo kúpiť ešte donedávna...
S nárastom počtu elektromobilov prichádzajú aj nové kybernetické hrozby.
Ford Explorer vyzerá vynikajúco, má praktický interiér a ponúka veľmi slušný jazdný komfort. Len spotreba mohla byť o niečo nižšia.
Víťaza ankety európskych novinárov sme sa dozvedeli oveľa skôr ako po minulé roky. Triumf si opäť pripísal elektromobil a opäť z dielne Renaultu.
Značka Nio už na starom kontinente pôsobí, ale ponúka zväčša drahé prémiové modely. Presadiť sa chce ale aj dostupnejšími elektromobilmi.
Japonská automobilka sa s elektromobilitou neponáhľa, a tak predstavuje len svoje druhé čisto elektrické auto.
Scenic E-Tech má už v základe veľkú 87 kWh batériu, tepelné čerpadlo a spotrebu pod 18 kWh, čo značí reálny dojazd okolo 500 kilometrov.
Elektrický Ford Puma má deklarovaný dojazd až 376 kilometrov a nabijete ho z 10 na 80 percent na rýchlonabíjačke približne za 23 minút.
Škoda prichádza pri novom Elroqu so zaujímavou akciou, ktorá sa týka súkromných a aj firemných klientov.
Countryman je tak veľký, že si hádam ani označenie "Mini" nezaslúži. Je z neho plnohodnotný a prekvapivo agilný rodinný crossover s veľmi slušnou spotrebou.
Zatiaľ platí, že každá nová generácia elektromobilu pridáva na dojazde desiatky kilometrov, teraz sa to ale zmenilo.
V základnej verzii cena Elroqu podlezie hranicu 33-tisíc eur, vo vyšších výbavách sa hravo dostane cez 40-tisíc.
Priemerný automobil tvorí približne 45 000 komponentov, Softcar ich má len 1 800. Bez toho, aby to malo negatívny vplyv na funkčnosť alebo bezpečnosť.
Príchod druhej karosárskej verzie modelu Q6 e-tron neznamená len nový vzhľad, ale do ponuky pribudol aj menší akumulátor a pohon zadnej nápravy. Vďaka tomu sa predĺžil maximálny dojazd.
Nemecký autoklub pravidelne testuje nové elektromobily a spotrebiteľom pomáha zorientovať sa v ich prednostiach a slabostiach.