Druhý elektrický model z dielne českej automobilky môže poriadne zamiešať karty v segmente kompaktných elektrických crossoverov.
Keďže prechod na elektromobilitu sa v EÚ spomalil, europoslanci hľadajú spôsob, ako ho naštartovať. Preto im napadlo, že firmám prikážu, aby ich vozové parky boli čisto elektrické už pred rokom 2035.
Citroën ë-C3 má dobrý cestovný komfort, ponúka slušný priestor a rozumnú spotrebu. Na niektorých funkciách a technológiách sa však šetrilo až príliš.
Nórsko je automobilová veľmoc, a preto sú tam nezávislé testy elektromobilov veľmi časté. Vzhľadom na klimatické podmienky ale zohráva úlohu aj ročné obdobie testovania.
Predaj elektrických Mustangov, vrátane tých vyrobených, je celosvetovo zastavený a obnoví sa zrejme až v treťom kvartáli po pripravení softvérovej aktualizácie.
Po modernizovanom "obyčajnom" Enyaqu, prichádza s vylepšeniami aj športovo ladená verzia RS. Úpravy techniky podstúpila dávnejšie, preto teraz sa zmenil hlavne dizajn.
Inster výborne vyzerá a ponúka prekvapivo veľký vnútorný priestor. Navyše v meste dokáže jazdiť so spotrebou 11 kWh.
Japonská značka postupne rozširuje ponuku elektrických modelov. Predstavila model, ktorý je rodinnejšie zameraný, ale trúfne si aj nespevnené cesty.
Fiesta by sa mohla na trh vrátiť už v dohľadnom čase ako elektromobil, postavený na platforme MEB Entry od Volkswagenu.
Na autosalóne v Šanghaji nemecká automobilka predstavila prvý model svojej čínskej „podznačky“. Futuristicko-elegantný dizajn novinky sa spája s nadpriemerným výkonom.
Na Slovensku sa situácia pomaly zlepšuje.
Značka patriaca pod koncern BYD sa chystá konkurovať nemeckým prémiovým značkám Porsche a Mercedes-Benz. A to po všetkých stránkach.
Mini Aceman vyzerá zaujímavo, má však relatívne vyššiu spotrebu, slabší dojazd a nie práve najrýchlejšie nabíjanie.
Born VZ síce nedosahuje deklarovaný dojazd, no spotrebu má veľmi dobrú. Najvýkonnejšia verzia by si možno zaslúžila výraznejší dizajn, ktorý by aj vizuálne podčiarkol jej silu.
Najextrémnejší smart využíva 800-voltovú architektúru a má veľkú 100 kWh batériu. Do predaja sa v Európe dostane ešte pred letom.
Prívlastok RS má v českej automobilke veľkú tradíciu a elektromobily určite nechcú zaostať.
Nový Enyaq má kompletne prepracovanú prednú masku, zvýšený dojazd a na ceste sa s podvozkom DSC správa komfortne aj na veľkých kolesách.
Nové prémiové elektrické SUV britskej značky by sa malo predstaviť už v roku 2027.
Čínsky elektrický kompaktný hatchback je globálnym modelom, ktorý sa postupne presadzuje v Európe. Automobilka sa rozhodla posilniť jeho pozíciu novou generáciou.
Tavascan výborne vyzerá a príjemne prekvapil cestovným komfortom. Spotrebu má však o niečo vyššiu a automobilka ho musí kvôli "čínskym clám" dotovať.