Kedysi Čína kopírovala západné technológie. Teraz sa karta obrátila. Stellantis poškuľuje po nápade automobilky Nio.
Britská značka patriaca pod krídla BMW o elektrickej budúcnosti nepochybuje a postupne rozširuje ponuku. Po prvý raz spojí elektromobil so športovou výbavou John Cooper Works.
V Dánsku má požiar elektromobilu a aj domu, vedľa ktorého stál, naozaj bizarnú príčinu.
Lancia v súčasnosti predáva iba jediný model a na jedinom trhu. Je ním dosluhujúca generácia Ypsilonu, ponúkaná len v Taliansku.
Vďaka investícii by mala produkcia automobilky vzrásť o 36 %.
MG4 nie je úplne lacné, vyzerá však originálne a má veľmi slušnú výbavu, spotrebu a aj dojazd.
Elektrické SUV ponúka reálny dojazd nad 400 kilometrov, exkluzívny interiér a vysoký cestovný komfort. Lacný však rozhodne nie je.
Rozhodnutie o výrobe lacného elektromobilu by malo padnúť do dvoch rokov.
Elektrický Defender je kľúčovou súčasťou plánu automobilky JLR uviesť na trh deväť plne elektrických modelov do roku 2030.
Kedysi platilo, že čínske autá zaostávali v bezpečnosti natoľko, že európske normy boli pre ne takmer nedosiahnuteľné. V súčasnosti excelujú vo všetkých oblastiach.
Náklady na opravu elektromobilov sú vysoké, príčin je viac.
Koncern Geely predstavil prvý model z novovytvorenej luxusne zameranej značky Galaxy. Impozantné rozmery dopĺňa elegantným dizajnom a solídnym výkonom.
Toto je najdôležitejší štart pre značku Citroën za uplynulých 10 rokov, povedal novinárom generálny riaditeľ Thierry Koskas.
Kórejská automobilka úspešne rozširuje ponuku elektrických modelov. Kým väčší zástupcovia už sú v predaji, menší sa zatiaľ predstavili v podobe konceptov.
Nová generácia vlajkovej lode prichádza vo verzii, ktorá si právom zaslúži prívlastok vrcholová. Z hľadiska pohodlia aj výkonu prekonáva všetkých svojich predchodcov.
Cena sedanu Model 3 bude po novom dosahovať v USA 37-tisíc eur.
Vo fabrike v Melfi bude končiť výroba Jeepu Renegade, Jeepu Compass a aj Fiatu 500 X. Jej ďalší osud bol nejasný, zamestnanci dokonca štrajkovali.
Trinity je kľúčový elektrický projekt Volkswagenu. Prakticky od jeho oznámenia v roku 2021 ho však sprevádzajú rôzne problémy.
Omada 5 sa bude predávať za približne 30.000 eur.
Žiadna dotácia na elektromobily nepomôže slovenský vozový park výrazne omladiť, pretože sú pre väčšinu zákazníkov príliš drahé alebo nepoužiteľné pre ich potreby, tvrdí Milan Kočka.