Napríklad najväčšia čínska značka BYD ponúka model Dolphin vo Francúzsku za skoro 29-tisíc eur. No v Číne je jeho cenovka skoro polovičná: 15 200 eur.
Európa je otvorená konkurencii. (...) Musíme sa brániť proti nekalým praktikám, vyhlásila šéfka Komisie.
Nová továreň na elektromobily rastie aj v meste Che-fej vo východočínskej provincii.
ID. Buzz má skvelý retro-dizajn, ponúka obrovský vnútorný priestor, má dobrý dojazd a rozumnú spotrebu.
Kompaktné elektromobily zo Stuttgartu sa dočkali modernizácie, ktorá sa odrazila na technike aj na výbave interiéru.
Avenger dobre jazdí, dobre vyzerá a má nízku spotrebu. Nie je však lacný a trochu nás v ňom potrápila aj elektronika.
Volkswagen ID.7 s dojazdom 700 kilometrov patrí ku kľúčovým elektromobilom nemeckej automobilky. Nahradí Passat.
Spotreba bola počas testu nižšia než deklarovaná, dosiahnuť 400-kilometrový dojazd určite nie je nemožné. A ani cena auta "nevystrelila" do extrému.
Rōnin sa vyrobí v limitovanej sérii 999 kusov, rezervačný proces je už spustený. Prví zákazníci ho dostanú v druhej polovici roku 2025.
Na palube lode bolo "niekoľko stoviek" automobilov BMW a Mercedes-Benz, ako aj "menší počet" luxusných modelov Rolls-Royce.
Japonská značka sa viac sústredí na hybridizáciu modelového portfólia, no aby sa presadila na starom kontinente, musí rozšíriť aj ponuku elektromobilov.
Dojazd elektromobilov je jednou z najväčších prekážok pre zákazníkov, prečo s ich nákupom váhajú. Okrem veľkosti batérie ho ovplyvňuje aj spotreba energie.
Ioniq 6 prekvapil vnútorným priestorom a nízkou spotrebou, dokonca aj na diaľnici. Na digitálne zrkadlá však radšej zabudnite.
Oproti predchodcovi nové ID.3 výrazne zlacnelo, má väčší dojazd a kvalitou materiálov je v inej lige.
Počet úžitkových áut bez emisií pomaly stúpa, tento trend bude pokračovať.
Elektrická Astra nás prekvapila kombináciou naozaj rýchleho nabíjania a nízkej spotreby.
Nový Scénic E-Tech Electric bude oficiálne predstavený začiatkom septembra v Mníchove.
Samozrejme, že ma to v noci budí – je to zásadný strategický problém, tvrdí Jean-Dominique Senard.
Nálezisko je veľmi dobrá správa aj preto, lebo Európa sa stane nezávislejšou v dodávkach tohto vzácneho materiálu.
Pozreli sme na to, aké sú v súčasnosti ceny čisto elektrických áut, ktoré si môže bežný občan zaobstarať.