Predaj elektromobilov je zatiaľ síce dobrý, no objednávky začali výrazne klesať a automobilky začínajú byť z tohto trendu nervózne.
Na túto vec nemyslel asi nikto. Interferencie v elektromobiloch majú negatívny vplyv na rádio so strednými vlnami (AM). Ich eliminácia bude stáť automobilky miliardy.
Volkswagen ruší fabriky na výrobu batérií aj elektroáut, prepúšťa a nedarí sa mu ani s vývojom softvéru.
Od roku 2025 bude 20 blokov v centre Štokholmu prístupných len elektrickými vozidlami.
Najviac elektromobilov v tomto roku v Európe predala Tesla, Škoda je tesne za top 10. Medziročne klesol predaj len Fiatu a Renaultu.
V Británii už od budúceho roku budú musieť automobilky splniť povinné kvóty pri predaji elektromobilov.
Nové opatrenie vstúpi do platnosti už budúci mesiac, na čínske elektromobily sa nebude vzťahovať.
Donald Trump sa pokúsil získať na svoju stranu odborárov prejavom v spoločnosti, ktorá odborovú organizáciu nemá.
Prechod na elektromobilitu je pre výrobcov automobilov náročný časovo aj investične. Lenže kým sa zamerajú na elektrické autá, budú musieť vyrábať tie spaľovacie.
Európa zatiaľ nemá šancu vyrábať lacnejšie elektromobily ako Čína. Čo sa musí zmeniť?
Dotáciu dostanete aj na elektronabíjačku, favoritom je však zatepľovanie, hovorí šéf agentúry, ktorá peniaze rozdeľuje.
Asi najväčšiu pozornosť v Mníchove upútala čínska súkromná automobilka BYD.
Mnohí politici a aj šéfovia automobiliek sa k zákazu fosílnych palív vyjadrujú čoraz skeptickejšie.
Zamieria „spaľováky“ naozaj do múzea? Analýza Bloomberg Green totiž tvrdí, že prijatie elektromobilov sa blíži ku kritickej hranici.
V nižšej a strednej triede boli elektromobily v roku 2022 drahšie v priemere o 65 až 80 %, vo vyššej triede boli rozdiely približne 13 až 23 %.
Šéf Fordu vyrazil s vlastným elektrickým pikapom po Route 66, aby zistil na vlastnej koži, ako sa s ním naozaj žije a jazdí. Priznal, že jednoduché to nebolo.
Elektrické kamióny Nikola začali horieť "jeden po druhom". Firma mala dokonca podozrenie na sabotáž.
Gregor Bachmann, profesor z Humboldtovej univerzity tvrdí, že autá si môže dovoliť príliš veľa ľudí. Preto treba radikálne zdražiť palivo.
Radikálny krok švédskej automobilky sa zatiaľ týka len Veľkej Británie, no je zrejme len otázkou času, kedy sa tak stane aj na ďalších trhoch.
Spoločnosť Mubea plánuje vytvoriť 105 pracovných miest.