Na Cypre poskytujú dotáciu na nákup elektromobilu až 19-tisíc eur, vo Francúzsku 5-tisíc, no napríklad vo Švédsku alebo Švajčiarsku ich už nedotujú.
Volkswagen chcel byť svetovým lídrom v predaji elektromobilov. V skutočnosti jeho elektromobily už nechcú ani samotní Nemci.
Čínske vývozné obmedzenia znamenajú stupňovanie technologickej vojny so Spojenými štátmi. Európa sa ocitla uprostred tohto sporu.
Kým väčšina predstaviteľov EÚ a jej členských štátov je z elektromobility nadšená, viacero odborníkov dvíha varovný prst pred unáhlenou a nepripravenou transformáciou.
Nie som odborník na hospodárske otázky, ale dlhší čas sledujem, že sme prestali počúvať tých ozajstných odborníkov, kritizuje novinár.
Európska únia chce zakázať spaľovacie autá, no pre elektrické zatiaľ nedokáže svojpomocne zabezpečiť batérie.
Väčšina Nemcov si myslí, že ich krajina v budúcnosti už nebude tou, ktorá "vyrába najlepšie autá".
V rebríčku desiatich najpredávanejších elektrických áut na svete v minulom roku je sedem čínskych modelov, dva americké a iba jeden európsky.
SEVA navrhuje dotácie vo výške 5 000 eur bez obmedzenia hornej hranice ceny bezemisného vozidla.
Poľsko v adopcii elektromobility veľmi rýchlo predbehlo Slovensko a tento rozdiel sa výrazne zvyšuje.
Vo svete je uznávaným vedcom.
Nová "baterkáreň" bude stáť v nemeckom Heide. Po plnom nábehu produkcie dokáže vyrábať batérie až pre milión elektromobilov ročne.
Európska únia sa rozhodla, že mobilita budúcnosti je elektrická. Vývoj však ešte nepokročil natoľko, aby elektrické autá vo všetkom nahradili vozidlá poháňané spaľovacími motormi.
Vlajkové lode oboch automobiliek - Volvo EX90 a Polestar 3 sa oneskoria. Oficiálnym dôvodom sú pretrvávajúce problémy so softvérom.
Logika novej dane je jednoduchá - ťažšie elektromobily ničia cesty prinajmenšom rovnako ako spaľovacie autá, preto by sa mali na ich obnove spolupodieľať.
Elektrické auto by si kúpil v prípade, ak by sa zmenili podmienky.
Škody boli v hierarchii koncernu Volkswagen vždy pod logom VW. A tomu zodpovedala aj cena. Teraz sa to má zmeniť.
Prakticky všetky autá stoja viac ako 30-tisíc eur. Je to šialené, hovorí Sulík.
TOMÁŠ BAKOŠ: Ak by Sulík namiesto naháňania „celebrít“ venoval viac času podpore elektromobility, nemusel by teraz pred voľbami znova naskakovať na vlnu euroskepticizmu a strašiť bruselskými úradníkmi.
Investície nepôjdu len do vývoja elektromobilov, ale aj do rozvoja technológií pre autonómnu jazdu a umelej inteligencie.